Nytt utseende!

Nu har jag (med hjälp av lillayster Hanna) lyckats skapat en ny look på bloggen. Den andra va ju såå tråkig!  Jag har suttit och pulat lite förr men man hinner ju aldrig göra klart.. omöjligt att hinna göra en ny header när man har bäbis. Men hanna ladda ner ett nytt bildprogram som är skit bra!
Den här var inte så avancerad men mycket finare än den andra. Eller vad säger ni? :)

Helgen har varit super. Träffat ida och fått sätt hennes underbara hus. Mys med min finaste familj.
I lördags var min lillasyster här och vi lagade tacos, kollade på en riktig tjej film och prata en massa strunt. Så mysigt att ha henne här.
Och igår fyllde Wille 2 år. Ett jätte mysigt kalas med mycket folk och massor av tårta och pasta sallad bjöd dom på. Jag säger bara att ungen måste vara bortskämd, herregud så mycket presenter!! allt från tågrelsar,trehjuling,filmer,kläder, lektält (fick han av mig,jens, bror och stina) :) Han är så otroligt söt. Blonda lockar och allt! På vägen hem tog det en j*vla tid.. En så fruktansvärd bilkö. Tog 3 timmar hem fast det i vanliga fall tar mindre en 2 timmar. Jens hade ringt både mig och min mamma typ 500 ggr sa han.. men vi hörde inget! Han var så orolig såå.. Stack ut huvudet direkt när han hörde våran bil.. Varför svarar INGEN av er i mobilerna??? Lill gubben :)

Idag har jens varit ledig. Så vi har pysslat och fixat med massa massa saker och ringt en del ärenden.. Tittat på film och haft det bra

6 månaders kontroll för Nova var vi på idag! Allt såg jätte bra ut. Hon fick sin 6 månaders spruta. Stackarn grät och fick jätte ont. Så idag har hon varit jätte gnällig och ledsen. Vill vara i famnen hela tiden. Feber har hon oxå fått. Man får inte röra hennes lår då skriker hon rakt ut. Nu ligger hon och sover men vaknar och gnäller titt som tätt. Inte alls likt henne. Hon somna t.om när hon fick mat.. Då märks det verkligen att hon är inte samma vanliga Nova.. Tur att det inte är så ofta som hon får sputor :)

Nu sitter vi och kollar på Erik och mackan och har joel på besök! I morgon ska jag på discodance igen.. om nova är piggare vill säga. Jens ska jobba natt så nova måste vara hos farmor en stund innan jag kommer hem igen.

Pratade med mamma igår i bilen på väg till sthlm. Och vi kom in på barn. Jag frågade vem oss barn som hon trodde skulle få barn nästa gång? Hon sa ganska snabbt mig och jens... haha! Inte helt omöjligt.. Jens pratar mycket om att han vill ha ett barn till snart..! Helst inom ett år.. Gaah..! Jag vill oxå men jag tror jag vill vänta minst ett år iaf tills jag vill bli gravid igen.. Jobbigt att ha 2 små barn. Lättare när nova blivit en 2 år kanske och får ett syskon. Skönt att kan få ägna all tid man har åt nova nu. Men den som lever får se.. ;)
3 barn vill jag ha.. så är det bara!! =) Har ju redan bestämt vad dom ska heta.. *blink*

Take Care!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0