Surprise!!!

God morgon alla underbara! Jag är på strålande humör. Man kan väl inte känna annat när man har en sån otroligt fin sambo och dotter? :)

Gårdagen.. Jag tror många är nyfikna över vad jag hade för mig igår. Loggade in på facebook och det bara ploppa upp en MASSA folk som nyfiket undrade vad jag hade fått för överraskning!

Dagen började med morgonmys, härlig frukost. Hade gjort mig lite extra tjusig eftersom Jens berättat för mig dagen innan att han hade planerat en lite suprise.

Egentligen skulle vi bara åkt in och "storhandlat" och uträtt massa ärenden. Men helt plötsligt parkera han vid s:t per. Jag såg ut som ett frågetecken? Han traska på och jag följde efter. Sedan stanna han och och gick in på... Relax House!! Han hade bokat 1 timme massage åt mig. ÄLSKLINGEN!! Hur sköönt? Underbart!
Jag fick bort en massa knutar och blev aldeles mjuk i kroppen. Jätte mysig atmosvär och allt var perfekt.
När jag var klar satt jens och nova och väntade på mig. Dom hade varit och köpt nytt internet till oss.. wiho!! Glad som en lärka var jag och var så där härligt glad under hela tiden vi gick på ikea, jysk osv. Kände mig så där barnslig som man är när man är nykär. Måste hålla handen, pussas i affärena och små titta på varann. Haha..! Vi åt sen mat på Ikea. Åkte hem och packade upp allt. Styrde i ordning tacos, tände massa ljus och tankade ner Eclipse. Nattade Nova och vi fick ha vår egna tid tillsammans. *lovley* Sen fick jag ett paket. Och som dom flesta trodde så var det INGEN förlovningsring! haha =) Han hade köpt mig en ny superfin björn borg plånbok i vitt. Gaalet frääsch! Plockade genast över alla mina kort från min fula gamla plåt smartcase.
Vi kollade på Eclipse och jag blev såååå trött!! Ögonen bara snurra i skallen.. Jens sa åt mig att sova, bara jag inte gick upp på övervåningen!! Så jag la mig i hans knä och sov tills filmen var slut. Så himla mysigt!



En lyckad dag. Kunde inte blivit så mycket bättre!


Idag är det Lördag! 
 
Och jag känner att även denna dag kommer bli bra! Vaknade pigg och utvilad..ovanligt!! Eftersom nova sover jätte dåligt om nätterna. Hon har ont i öronen men har fått meducin av doktorn. Det är väl en aning bättre nu.
Vi ska sätta upp lite av våra saker vi köpte hem igår. Vi köpte ny klädhängare till hallen, nya gardiner och jätte fina vin glas och kaffekoppar! Vi ska senare ikväll in till stan och kolla på hockey. Almtuna-Rögle! Med carro och joel. Ska bli riiiktigt kul! Jag har ju varit cheerleader för almtuna en gång! ^^, Sen hoppas jag på en fortsatt grym kväll. Vad som händer? Återstår att se.

Kanske ska jag väcka jens? Så söt när han sover.

Nä, han får sova! Det är han värd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0