Grattis Älskling!

Nu min käraste ska jag inte reta dig längre för att du är yngre än mig! ;-) Men om ett halvår blir jag äldre igen. Så passa på att njut! hihi :)

Men du kommer alltid vara min plutt!!

Lät pojken min sova ut i morse till halv 11, jag var vaken med bebis. Nova höll blommor i sin hand och sen gick vi upp och grattade honom i sängen. Nova sträckte fram blommorna med ett jätte leende! (hade dock lite problem i början då nova hade blommorna i munnen hela tiden) Och så sa vi grattis.. =) Såg för sött ut! Och jens blev jätte glad. Nova fick sen såklart tag i blommorna då jens höll i dom och bröt av dom.. Ja, det var de! :D haha

Sen fick han presenter av mig.. Har tjatat några dagar och undrat vad han ska få.. ofta jag berättar?! ;)

Han fick iaf en bred ny silverkedja, som han önskat sig länge.. Han har en gammal som inte ser allt för skoj ut! Nu skiner han upp så man kan se han från mils avstånd! (nästan iaf) =P Sen fick han en svart läderplånbok med in graverat hans namn och efternamn i guld.. Och mitt namn lite smått i ena hörnet..Skit snygg var den!!
jag är galen i att handla presenter.. Speciellt till jens! Han sa att ja skulle handla max för 500?? (så säger han bara för att det ska låta bra) haha! då sa jag att han kan ju gångra den där 500:- några gånger.. ;)
Klart man vill skämma bort sin älskling på hans födelsedag å allt..

Han har ett paket till som väntar till kvällen.. Men det kommer jag varken nu eller senare tala om var det är i det..It´s to privacy.. :O

Själva firande med familj och släkt hade vi igår kväll.. Det var mycket mysigt!! Sen kom vi på klockan 9 att vi inte hade hunnit äta någon kvällsmat.. Men då ställde sig såklart min käre mor och lagade mat åt oss och diskade sen upp all disk som vi hade.. Just love her! 

Jens  jobbar ju kväll så jag hade tänkt laga någon god mat till honom tills han kommer hem.. Innan han åkte sa han..Snäälla.. Kan du inte göra sånna där toast med räkstuvning.. Han är helt kär i den! Så det lutar väl mot det.. kanske lite vin och kex till? Återstår att se.. :)

Igår träffa jag min snowii.. I love that woman! Så sjuuk och så gullig :) Nu har vi kommit på att vi vill börja dansa.. Så nu ska vi ta oss i kragen och fixa det här.. för vi vill ju verkligen det! Ni som känner mig vet ju att jag kan stå och studsa på dansgolvet från 22-03! Så varför inte ha det som en hobby? samtidigt som man kan få lite motion osv.. Hoppas att det blir av!


Jag sitter fortarande i jens stora t-shirt..Dom är perfekta att sova i! har inte orkat klä på mig än.. Så det blir nog till att göra det.. Ska städa upp lite hemma, mysa med bäbis och kika någon bra film och bara va.. Och vänta tills jens kommer hem..får då blir det födelsedagsmys!

Grattis världens finaste och underbaraste älskling & pappa på din dag.
Älskar Dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0