Hur löjligt får det va?

Kom ganska nyligen in från en jätte härlig promenad. Det var rätt kallt ute men solen låg på så det var riktigt skönt ändå. Jämt när jag är ute så går jag alltid förbi dessa irriterande A-brunnar! Alltså inte PÅ dom utan runt, förbi eller i värsta fall kliva över dom. Jag blir så trött på mig själv!! Vad tror jag ska hända egentligen? Kommer det någon emot mig och det är en a-brunn framför mig så finns det förhopnningsvis en så stor yta att jag kan gå förbi den.. meeen.. finns det inte det så stannar jag framför den,skyndar mig att hinna före eller (i värsta fall) tar ett skutt över. Men jag vill ju helst inte köra över den med barnvagnen heller.. Kan ju ge nova otur.. Ända gången jag går på dom är om det finns någon som dunkar mig i ryggen 3 ggr.. hahaha! visst är det superlöjligt?? Jag vill bara får bort denna dumma fix-idé! För visst är det bara ett påhitt att något händer om man trampar på en A-brun? ;)

Nova har faktiskt sovit bättre inatt. Hostmedicinen och ipren verkar funka bra. Underbart!

Ikväll ska vi till Joel. Vår kära vänn och novas gudfar för lite firande. Han fyller år idag! :) Ska bli trevligt!


Nu kom min andra hälft hem. Han är ledig i morgon.. Wihoo! Eventuellt ska vi ut i skogen och plocka svamp. Vi ska ha min svärfar på middag. Han har ju snickrat ihop hela vårat kök och allt därtill. Utan honom hade det aldrig gått.  Om vi inte hade hyrt in massa hantvärkare vill säga som kostar shortan!! Så därför ska vi bjuda honom på en 3 rätters hade vi tänkt. :)



Jag har tänkt att försöka uppdatera bloggen rätt ofta nu så det slipper bli så sablans långt jämt :) Hälst en gång om dagen! =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0