Byta jobb?

Idag har jag varit till doktorn med nova för andra gången. Hon sover dåligt om nätterna. Hostar och tar sig för öronen. Det har varit så i 1½ vecka nu. Gråter jätte mycket. Fick nu hostmedicin och skulle varva ipren och alvedon. Så hoppas det funkar nu. Inte kul att se sin lilla tjej ha så ont.

Sitter och kikar lite på tradera. Jag blir helt kär! Vissa kläder är ju så sjukt fina och skapligt billiga. Och barnkläder ska vi inte tala om. Varför kollar man inte mer där?? Vissa Saker är ju helt oanvända.

Vi var på hockey i lördags. Utan Novisen! Mamma kom nämnligen förbi och sa att hon kunde vara barnvakt. Så hon fick aldrig använda sina nya fina rosa hörselkåpor. Almtuna vann iaf med 3-1. Det var riktigt bra trotts att matchen var rätt seg! Sen gick vi och käka och tog oss några öl/cider.. Kvällen slutade dock i tragedi.. Eftersom det är våra vänner så kan jag inte säger mer än så. But.. I love you guys!




Nu har vi fått nya kanaler.. Jag vet inte huuur många vi har jusst nu.. En jädrans massa..! och alla canal + osv! Så jens sitter och kollar på hockey och jag kollar på kläder. Kan ju inte bli bättre kom vi fram till? :) Nova Leker med robert ( Boxer Robert) en liten kartongbit med robert på.. dock är han helt nerdräglad)  Så vi alla är nöjda och glada! :)

Nytt internet har vi oxå. Fungerar jätte bra. Och filmer kan man ladda ner oxå ;)

Sitter och kikar lite jobb oxå.. sugen på något nytt? Ja, kanske. Trivs bra på stenis men min jenny verka inte allt för munter när jag berätta att jag kikade på annat. :P Lite ansökningar kan man ju alltid skicka in! Sen får man se vad som händer och vad man beslutar sig för :) Jag känner att man måste utvecklas..
Även jens kollar på utbildninar och verkar vilja byta inriktning helt.. Snickare? ja. Skulle han passa bra som.
För vi alla vet ju att jobba inom vården kommer man ju aldrig bli rik av..

Kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0