Det gäller att ha motivationen!

Det ända som gör att man klarar av vissa saker i livet handlar om motivation! När det är något jag vill och känner att nää..jag kommer aldrig klara.. "tar det sen" så blir jag så less på mig själv.. Men sen vänder det helt plötsligt. Oftast blir jag som mest motiverad när jag ser hur andra lyckats..Och då tänker jag.. "nu tusan får jag skärpa till mig, klarar dom det så kan jag oxå" Så nu har jag blivit motiverad till 2 saker. Så vi får se om jag kommer att lyckas :) Det kommer ta tid men de får göra det.. :) Återstår att se helt enkelt!



Idag har det varit en såndär dag som har gått hur snabbt som helst. Jag och nova gick 1 timmes promenad i morse. Jens stanna hemma och diskade :)  Annars har vi myst,varit till ica 3 ggr,sovit och lagat 3 rätters middag! Det blev räk-krustader till förätt, Kantarellgryta med fläskfilé och klyftpotatis, grekis sallad och fyllda champinjoner med vitlökskräm.. Och kladkaka och glass till efterrätt. Så nu sitter vi här.. Alldeles proppmätta!
Och nu sitter vi och kikar på good luck chuck.. bra ruuulig!! hahaha :D Svärfar skrattar så han kiknar^^
Jens och jeppe sitter och diskuterar vem som kommer ta mest i bänkpress, jag skriver blogg medans det är reklam och min lilla flicka sover sött i sängen :)

Kantarelldoftande fläskfilé i panna



I morgon ska jag till stan och träffa Nathalie och lilla sylvester! Sen kommer Sara i morgon kväll och vi ska ha fredagsmys.. riktigt "tjejkväll" Kanske går vi upp till joel där alla grabbarna befinner sig och snor i oss lite smörgåstårta och ser på hur dom dyngar ner sig.. Jens jobbar kväll..buhuu..! :( Hela helgen jobbar han iofs.. that´s life!

Nu dags för film igen!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0