Jag visste det!

Jepp. Precis som jag trodde. Nu är vi hela familjen snoriga, hostiga, ont i halsen och rätt sänkta!
Nova är iaf mycket bättre. Ingen feber längre, bara hostig och allmänt seg.  Som vi! I måndags hosta hon så hon kikna.. Och jag var ensam hemma med henne och fick lite smått panik. Hon slutade lixom aldrig hosta och hon  hosta så hon kräktes. Ringde till jens och han hörde hur hon lät.. Han tog en tidigare buss och kom hem. SKÖNT! Lättare att vara 2 iaf det skulle va så att vi var tvugna att åka in med henne. Man vet ju aldrig.. Hon kunde ju haft krupp med. I tisdags vakna jens av att ha jätte ont i halsen och snorig. Så han ringde och sjukanmälde sig.. Dom är giftiga barnbacillerna..
Men vi hade iaf världens mysigaste dag igår!!! Vi låg läänge kvar i sängen, åt frukost, kröp ner i sängen igen.. Gick och handla naturgodis..hem och kikade på tv. Sen gick vi till affären igen och handla rostbiff och potatis sallad. Och hyrde 2 filmer!! Tände massa ljus i huset.,låg tätt tätt intill varandra och bara
 möös.. hela dagen lång :)

Idag låg vi oxå rätt länge kvar i sängen.. Morgonmys är ett måste! :) Och nu är svärfar här och ska lägga in klinkers i en del av hallen och sätta in ett element.. Jag fryser häcken av meej! Ska hänga lite tvätt.. och tvätta! Måste göra mat med.. tror det blir lövbiff med potatis och vitlökssmör..
Hinner vi så åker vi in till stan och storhandlar.. Och ev. ett par skor till mej.. ;)

På söndag fyller min babe 22!! Så jag måste komma på en present?? Men en grej har jag beställt.. en väldigt personlig sådan! Tror han kommer gilla de =) Sen har jag 2 andra saker i åtanke.. måste bara pallra mig intill stan..

Sitter och kikar på resor oxå.. Vi är dundersugna på en resa till hösten!! Cyprn,cypern cypern.. Dit vill jag..! Semester har jag begärt iaf.. Har ju massa semester att ta ut.. Och jens har tagit semester och föräldrar dagar.. Så hur det än blir så har vi iaf 2 veckors semester ihop!

Dags att städa huset och sortera alla dessa kassar och kartonger som står ouppackade.. Måste fixa backstystem och ny garderob!! Bums :)

Kramiiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0