Äntligen!!

Det är så många personer som jag saknar hela tiden.. Jag vet att dom finns där och jag och vet vart jag har dom. Men det går alldeles för lång tid mellan gångerna som vi ses!
Tiden bara rusar iväg och man har mycket att stå i jämt. Man försöker hinna träffa alla så gott det går. Men tiden räker lixom inte till.. Ibland önskar man att en vecka var mycket längre.. Meen..det är bara IBLAND! oftast går dom ju för långsamt óch man längtar genast till helgen så fort det blivit måndag..

Tänk sen när jag börjar jobba? Då kommer man väl inte göra något annat än att längta till helgen.. Men jag jobbar ju helger med men det blir på ett annat sätt iaf..Brukar va rätt mysigt och jobba helg ibland.. Lite extra mys på jobbet sådär ;)

Apropå jobbet så var jag nova jenny och ilias och hälsa på där igår. Mycket trevligt..Kul när alla vill gosa och leka med Nova. Tycker att hon blivit så stooor..! Dom tycker jag kan hälsa på lite oftare.. Kan man kanske bli bättre på ja! :)

Idag ska jag träffa Ida. Ska för första gången få se hennes fina hus :D Jag vet inte huur många gånger vi har planerat in dagar att jag ska dit och hälsa på, men alltid har det dykit upp något! Så nu fråga hon om skulle hämta nova och mig. Så snäll <3 Så nu finns det ingen återvändo, nu ska vi bara träffas och så är det! Ska bli super kul!

Ikväll står RIKTIG fredagsmys på schemat. Jens skulle egentligen jobbat kväll men en annan ville byta. Superglada blev vi! =) <3<3<3
 
Han ska ju faktiskt jobba kväll i morgon..:/ Men då kommer min lillasyster Hanna hit och hälsar på. Det ska verkligen bli suuuupermysigt. Från att ha umgåts och sätts flera gånger i veckan när vi var mindre tills nu vilket är väldigt sällan... Shape up! Vi sa att vi skulle styra upp lite lördagsmiddag (tacos?) och film kväll. Inte helt felt!

Och sist men inte minst.. På Söndag fyller min favorit kille år..! Wille blir hela 2 år! :D
Då bär det av till el stockholmo med min kära familj.. Och Storasyster får jag såklart oxå träffa.. Saknar henne så :( Och kul med kalas såklart!


Nästa vecka ska jag troligen träffa mitt x - home mate! Petra!! Som var min andra hälft förut..Och som jag dela lgh med.. Träffas oxå allt för sällan nu.. Tänk vad saker och ting förändras när man blir mamma! Man måste hela tiden planera.. Man kan aldrig vara sådär spontan som man var för.. Då hade man ju händerna fria!
Men att ha ett barn vid sin sida kan jag inte beskriva med ord hur underbart det är. Vi är ju riktigt bundisar.. Nova och Jag! Och det kommer vi nog alltid va.. Får bli en riktigt modern och "trendig" mamma.. så hon inte skäms över än sen ;)

Jaa... ni förstår kanske rubriken? ÄNTLIGEN ska jag få träffa många av dom som jag har saknat så.

Ja, jens träffar jag ju varje dag.. Man han saknar jag ju jämt iaf så.. ;)

Kan ju bara tillägga att jag gick på dansen igen i tisdags!! Duktiga jag =)
Ja kände att jag kan ju inte ge upp  nu?? Ok, det är skit svårt..och jobbigt! Men mest kul! Tänk sen när man får ihop och lärt sig hela dansen.. Det kommer bli gaalet häftigt tror ja! :)

Insåg nu att jag har saker att fixa innan Ida kommer.. Men ha en underbar helg alla!

Kramar i massor!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0