På fötter igen!

Ni kan inte ana hur trööött jag varit dom senaste (10) dagarna... I början på förra veckan gick det utför.. Blev jätte dålig.. Mina närmsta vänner och familj vet vad det handla om.. räcker så :) Slut som artist, behövde mkt stöd och uppmuntran. Kroppen sa ifrån helt enkelt! I morgon ska jag på ett möte.. känns superbra!
Hade absolut vääärldens bästa doktor!

Jag fick mycket hjälp med nova osv.

I lördags glömde jag bort alla bekymmer och släppte loss! Man kunde inte tro då att jag mådde dåligt.. och så kändes allt så bra! =)

På dagen och jag nova och johan till stan. Gick på systemet, kollade i affärer (fanns myyycket snyggt!! ) vill shoppa nu!! Kom hem sent, typ vid 5... stressad som en dåre var jag eftersom jag skulle få gäster vid 7. Och nathalie kom tidigare redan vid halv 7:P Men hon hjälpte mig att handla och städa så det var toppen!! Sedan kom tjejerna och vi körde ett livsfarligt spel.. Typ "ölspelet"? ja en kortlek var det iaf med massa regler. å fy tusan så fulla vi blev... gaalet! Det fick jag sota för BIG TIME dagen efter.. Jag var mer död än levande.. usch..

Fest blev det och fest var det.. folk storma in från höger och vänster och alla verkade ha himla kul. Jag behövde det!! Men sen fick jag ta kampen igen på söndagen..

Men nu är jag mkt bättre och känner att jag fixar det här!! :)

Efter typ 14 dagars arbete (för jens) och endast ledig 2 dar.. är han nu ledig 2 dar!! skööönt.. Idag har vi pysslat lite hemma, frostat av frysen.. varit nere på gymmet, jag med!!! jens tvinga på mig ett par vikter.. ja skämdes hundra gånger om.. kleniis!! Jag vill träna upp mig, få lite muskler!! Men panthera.. "miralkelgymmet som det kallas här i alunda" undrar varför.. ;) Är bara ett "byggar gym" jag tror inte det finns en enda tjej som går där.. Jag träna lite i typ en kvart sen kom det massa grabbar och jag la av illa kvickt... måste komma över den här "pinigheten" alla är ju så starka där nere.. och så kommer lilla jag :P men jag stack och sola sen iaf! Får lyssna på sebbe som som tyckte det var bra att jag kom ner till gymmet, alla är nybörjare någon gång! Nu sitter jag här i min morgonrock.. ser ut som en tvättbjörn ^^.. med jens joel och david! Kollat på kåtfejden.. det ända som sas var ordet KÅT!
haha.. Nästa gång jag ska hälsa på någon ska jag säga  - Hej! Kåt-Anna!
xD

I morgon blir det en tripp till stan. Familjedag!! Ska handla lite sen funderar vi på att åka och bada i fyrishov eller liknande :) Jag har tjajat om sushi några dagar nu.. får se om jens går med på det ;) Sen hem å ha fredagsmys..!

Sara jag och sitter nu och diskuterar planer.. Detta kommer bli bra!! Det känner jag på mig..KUL om inte annat! ;)

Ha det underbart alla!

Kraamiiis



Älsklingarna


Kommentarer
Postat av: sara

du kan anna! du är stark och bara för bra!



ja vi sak se till att det blir så bra så :)

2010-10-21 @ 23:41:45
Postat av: Ronja

Kul at de går framåt <3 Nu när du fått proverna vill du att ja kontaktar Dr Jörgen? Har pratat med han. Ans WORK it girl, Work it! Bra att du tränar :D

Show the boys who is the boss!

2010-10-22 @ 14:03:53
URL: http://mammascharlies.blogg.se/
Postat av: Anna*

Tack Sara älskling! Min livlina..Yes! På lördag ska vi roockka! Love you



Ronja darling!! Ja, det kan nog vara bra att träffa honom ändå! Kanske kan göra ett sånt där prov där man ser om man saknar en massa i kroppen?

Ses snart tycker jag!! Yes hun.. Ska vi boysen vem som bestämmer! ;) <3

2010-10-25 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0