God morgon mina söta rara :)

Underbart att vakna denna morgon! Så underbart att vakna upp bredvid mina 2 små pärlor. Och inte ska min andra hälft till jobbet heller. Han är ju ledig ända tills på måndag. Damn happy!
Så idag ska vi åka och shoppa i stan *meee like*, och sen blir det baad i fyrishoov! Någon matbit i stan är ju inte heller fel ;) System bolaget måste man  ju oxå till för 17:on gubbar.. Han nästan lite ångest.. Jag vil faaan inte bli så dålig som sist.. Jag fattar inte att jag ska bli så j*vla bakfull nu för tiden? helt värdelöst.. Men.. Varannan vatten får man kanske försöka köra med.. Eller hur Ida? ;)




I morgon har jag lust att åka till thuns!! Får försöka dra med lilla familjen dit..Säger jag till jens att vi kan ta en liten lunch där så behöver jag nog inte lirka så mycket ;)

Annars rullar dagarna på.. Min Sara var här i tisdags.. Och munnarna gck i ett på oss som vanligt ;)
Båda våra maskerad dräkter har kommit nu.. Känns skönt så man slipper gå dit naken på maskeradfesten! =)
Därav alkoholen kommer in i bilden.. Inte för att jag ska gå dit naken men att klä ut sig kräver lite mod.. tragiskt nog så behöver man alkohol som hjälp på traven...

Nej men det kommer nog bli kul! Vi har bestämt att köra en förkväll hos Ida och David.. Vi ska fixa tacos ihop å grejer.. Förpartaj kommer det bli alltså! Så nu är det bara att börja tagga.. För då köör vi tjejer! Och killar ;)

Nopp.. Om man skulle ta och väcka familjen så vi kan börja dagen någon gång.. Måste ju hinna ha morgon mys föörst! Ett måste faktiskt..

Happy Halloween på er!

Kramar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0