Trött efter en fartfylld helg

 Har inte alls hunnit blogga..omöjligt!
Men en mycket trevligt och fartfylld helg har det varit.

Fredag - På dagen åkte jag in till stan och träffa Nathalie och hennes lilla son. Vi sprang runt massor i klädaffärer och letade höstkläder till nova! Och jag kom inte hem tomhänt kan jag lova. Hon fick: En blå höstjacka med massa hjärtan på från Lindex, Rosa Miniuggs,mockasiner,halsvärmare (som man drar öve huvudet ist för halsduk) En suuuupersöt hello kitty mössa med en stor toffs på. Allt från hm! Vi fikade och hade det mysigt.
Kom hem och det bara ladda om för besök av bästa Sara som hade köpt med sig massa godsaker. Vi umgicks och hade det mysigt, min svärmor kom oxå ner och joina oss! Vi drack lite vin snacka massa skit ;) Sen tog hon över novis och jag och sara gick till Joel och smällde i oss smörgåstårta och en trevlig kväll med grabbarna fick vi.. Jens kom senare eftersom han jobbat kväll! Hela gänget har ju slutat snusat vilket jag tycker är SÅ BRA! Jag håller bara tummarna att jens pallar trycket.. Han är det svårt just nu min lilla gubbe! Men jag är *stolt*
 

Lördag - Svärfar kom tidigt på morgon och började snickra ihop våran dörrkarm till köket.. ääääntligen är d på G! Ser ju inte allt för kul ut nu.. Sen kom svärmor och vi gick till olandsskolan för klädbytardagen för barn. Nova fick 10 plagg för 140 spänn!! Gaalet billigt! Massa brallor, bodys,pyjamaser och tröjor. Som hittat!
Sen tog vi en långpromenad och gick hem. Jens kom hem från jobbet och vi vila en stund tillsammans. Klockan 6 var vi bjuda på middag hos svärmor.. Omelett med kantarellstuvning, Kötbiffar med potatis och sås. Sen amerikanska pannkakor med massa glass,grädde,jordgubbar och mango. Allt var mumma och jag åt så jag mådde illa resten av kvällen.. ;) Runt 22 tiden knalla vi över till Jenny och fredde som hade lite partaj hos sig. "Vinprovning och födelesedagsfest" Träffa jätte mycket trevligt folk och alla tyckte nova var så söt. Synd bara att vi inte kunde stanna länge. Nova blev trött och Jens skulle ju jobba idag. Fler tillfällen kommer! 
 
Söndag- Trött! Verkligen supertrött.. Jag ska väl försöka ta mig en promenad och städa upp lite här hemma. Jag tyckte vi hade något inplanerat idag? Men jag kommer tusan in på vad det kan va.. Jag hoppas verkligen inte vi har det.. Vill bara ha hem Jens. Äta god mat, titta på en bra film,mysa med familjen..oooooch! Fira att han är ledig en vecka!!! wihooo :D Ska bli så wooonderbar!
Vi har lite i bakhuvudet hur vi ska spendera veckan..Men det återstår att se ;)

Kramar

Du kommer klara det baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0