But I like it!

Denna helg blev inte ett dugg mycket lugnare än den förra.. But i like it!

Igår låg vi i sängen till typ 4 på eftermiddagen..Haha..Åt frukost i sängen,tittade på film,lekte och somna om. Rätt skönt ;) Sen kom elektrikern och fixa det sista i köket. Jag gick och handlade till fredagsmyset.
Jag gjorde en helt gaalet god Bakad potatis med kycklig röra. Smälte riktigt i munnen. Vi åt middag på övervåningen med tända ljus. Sen tillbaka till sängen för massa godis,cola och MYS! Tittade på The Last Song. Fin film! Somnade runt 2 sådär..



9 i morse vakna nova! Bara att stiga upp.. Eller vi ligger i sängen och kollar på tecknat. Hon är så himla intresserad av min dator JÄMT! Hon älskar den där knappen av/på knappen som lyser. Blir galen när hon trycker till å hela datan stängs av. Allt som hon inte får röra SKA hon röra.. Allt som hon får röra är hon helt ointresserad av.. som leksaker och annat. Tokfia!

Idag..Är det en BRA DAG! såå jag har längtat.
Min fina syster och underbara wille kommer "hem" idag. Varje dag saknar jag dom..  Och jag gillar ju verkligen när hela familjen är samlad hemma. Mycket mys,mycket skratt,mycket lek, mycket prat MYCKET MAT!
Men först ska vi få diskmaskinen instalerad.. FATTA BRA! Jag är så förbannat trött på disken som är som ett berg bara efter EN dag.. finns mycket annat roligt man kan fördriva tiden med.

I morgon åker vi nog till Stan till min kära Bror och Stina på fika. Ska bli trevlans! =)

Nu dags för morgonmys och titta på någon svensk film på canal +




Mina Fina syskon och wille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0