Älskar sånna här dagar när allt känns... Så bra!!

Idag har det varit en såndär dag där jag kännt mig så otroligt positiv!
Jag har annars ganska svårt att ta tag i saker.. Men idag har vi gjort massa bra saker.

*Jag har varit på synkontroll. 1,0 på alla tester. Såg t.om dom minsta bokstäverna. Så jag är nöjd. Ingen fel på synen! :)
*Vi har betalat alla räkningar.. SKööönt!
* Jag har skickat iväg cv..  Men det är mest "intresseanmälan" Hitta inga vettiga annonser men man kan ju prova ändå ;)
*Ringt lite vettiga samtal!
* Fixat nya betyg eftersom jag tror orginalet ligger kvar hos mitt x? :/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår åkte jag och Nova hem till Mor&Far.
Världens bästa och underbaraste föräldrar..
Utan dom skulle jag inte få mycket gjort.. Dom peppar peppar & peppar..

Jag satt och skrev CV i säkert 7 timmar??? Jag skrev så fingrarna blödde... Fick MYCKET hjälp av både mammi och pappi. Tur att man har en pappa som jobbar på ams ;)
Och mat behövde jag inte tänka på.. vofflor, kyckling gratäng och nybakade nougat kakor hade mammsen gjort ;) Och nova var så nöjd med att få leka med mormor och morfar heela dagen, och jag tog såklart pauser och pussa på nova i massor i mellan åt! BÄST!

¨
Nova busar med sin morfar!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jens jobbar natt. Är rätt skönt ;) Nerå men man får ju ha han hemma längre på dagarna då!
Han har sagt att han vill lägga ner facebook troligen? Kan förstå honom.. Inte ofta han är ute
och han tycker det är lite tråkigt.. Dom riktiga vännerna hör man ju från iaf! Man har ju klarat sig från facebook förr så.. :)

Nova min lilla vilding!! Hon tar sig fram som ett spjut nu.. Hon är överallt och ingenstans!! Hon nästan kryper.. Headbanga har hon börjat med oxå.. ser ju föör kul ut! När folk få ser det tror dom inte sina ögon ;)

---------------------------------------------------------------------------

Denna vecka är bra.. Min andra hälft jobbar bara 2 nätter nu! Sen leedig 5 hela dagar!
Och vi har bestämt oss för att hitta på massa kul!
Åka och bada. Shoppa. Hälsa på lite släkt och vänner. Och så feeest på det på lördag! Efter många om och men
så ska vi gå på maskerad på lördag.. Och vi är 4 st med samma "tema" tror det kommer bli såå bra ;)

Nu ska jag pussa på nova.. Hon är så söt min prinsessa!!

Hon är mitt allt, min glädje, min stolthet & mitt liv.
MIN fina dotter! Hon ger mig så mycket i livet.
Jag Älskar Dig Nova



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det är så gott med kyckling. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:52:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0