Magiskt!

Då var det ny vecka igen och NY månad! November är här... Känns ju inte allt för muntert va? :/
Snart är det jul.. Dags att inhandla julklappar! Denna jul blir väldigt speciell för oss. Nu har vi en dotter med i bilden. Novas första jul. Känns lite magiskt på något sätt.

Idag badade jag henne och hon var superglad hela tiden. Och då fick jag ett sånt där infall som jag får ibland. Då man bara tittar på henne och tänker.. " Jag är mamma nu, åt denna underbart sockersöta lilla tjej. Hon är mitt och jens kött och blod. Tänk vad vi lyckats skapa" :') 

Man kan inte låta bli att bli lite rörd.







Jag tror jag glömt att berätta att Nova fått 2 tänder där
nere i mitten av munnen. Såå sött!

*
*
*


Varför kan du inte vara långledig oftare? 

 5 dagar fick jag och nova med finaste pappsen förra veckan

Vi shoppade, hälsade på folk, slappade, spelade tv spel (fighting spel ) , film-maraton, Åt god mat alla dagar (sushi 2 dagar) , var på fyrishov med med Nathalie daniel och Sylle =) Så himla kul!! Klängde i lianerna, åkte strömmen, bubbla i bubbelpoolen och lekte med barnen som oxå tyckte det var jätte kul att bada! Sen åkte vi hem till dom och åt pizza och hade det kanon trevligt!

Halloween i lördags. Helt gaalet var det! På alla sätt och vis :)
Fördricka utklädning och sminkning hos oss. förfest nr 2 hos ida och david. Det var sjukt kul å se alla och vilken pirat liga vi var!!! SÅ jävla snygga!! :D Sen vidare till Lunda. Där den riktiga festen höll till.

Blev riktigt imponerad över hur folk hade fått till sin utklädnad! Dock hamnade jag och jens i en liten tvist som var heeeelt onödig. En riktig snefylla. Där vi gjorde en höna av en fjäder.. Och bara "munnhögg" hela tiden där saker drogs upp som var helt ovesentliga..


Men det hela slutade väldigt bra. Han var lessen och gav mig världens största kram och sa att han aldrig skulle kunna vakna upp utan mig vid sin sida.. BOOM! faan.. vad jag älskar att höra det!
Vi kramades & pussades i säkert 1 timme.. Sen åkte vi hem till vårat hus. Ingen nova. Saknade henne.
Men det var bra att vi fick tid för oss själva. :)

Idag har jag tvättat,städa och diskat och busat med nova såklart (vilket jag gör från det att hon vaknar tills hon somnar).  Så nu väntar jag på att jens ska sluta.

Jag saknar honom varje timme,varje minut och varje sekund!




Vi får ganska ofta höra vilken fin familj vi är.

Man borde tänka på det lite oftare..

För jag håller med! Vi ÄR en fin familj :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0