Det är mycket att ta in nu..

Ja ni. Om ni bara visste vad som händer i mitt lilla liv just nu. Det är stressigt, det är sorgligt och en stor lycka samtidigt. 1200 datum att hålla reda på.

Det är mycket att hålla reda på, mycket att ta in, mycket att planare, mycket att fundera över. ALLT kommer samtidigt. Och alla datum ändras hela tiden!

Igår var en viktigt dag för mig.. Jag var sjuukt nervös, men jag och jens åkte till sthlm. Gick på "möte" som jag så fint kallar det här.. (Ingen arbetsintervju om ni tror de) Och det gick sååå bra!! Jag känner mig lugn och trygg. Världens bästa man fick vi träffa!

Idag, ska vi till sthlm igen ang något helt annat och mycket mycket jobbigare. Ringde till dit jag skulle, och fick en tid redan idag.. Jag känner en lättnad samtidigt som jag har en klump i magen och tycker det här är för jävligt jobbigt.. Men det måste göras. Jens är ledig idag vilket är perfekt. Eftersom denna "jobbiga" grej dykt upp har alla mina andra planeringar fått flyttats. Men nu måste vi ta igenom oss detta.. Vid jens vid min sida kan jag inte känna mig annat än trygg! Men jag måste ringa mamma idag. jag behöver henne med! Och min pappa med såklart. Och min syster.. henne tror jag att jag ringer nu på en gång! En bra syster att prata med.. precis om allt!
Och inte nog med det så måste vi tillbaka till sthlm 2 ggr nästa vecka.. Så det är ett jävla åkande. Men det är skönt att försöka få det här ur världen.. Hur jobbigt det än är!

Så lista på viktiga datum nu är:
16 november*
17 november - idag
22 november
23 november
24 november
25 november

Och sist men inte minst:
16 December!!! - Den bästa av dom alla! :):)




Så nu måste jag ladda batterierna. Vi ska åka om en timme. Hela familjen denna gång!
Igår var först farbror jeppe barnvakt och sedan böt farmor Ingela av.

Ang gårdagen så skärde jag fingrarna på en mixer kniv! CHOCKTILLSTÅND! Det bara pulsera ut blod hela tiden så man såg inte om det var djupt eller inte! Lindar om en handuk, ringer jens?? dumt! Han tror typ ja skärt av mig fingrarna:P Men ringer sedan jeppe som stod å laga mat men hoppa i skorna utan strumpor och sprang till mig. Först tog han nova som gallskrek, sedan sprang hann till vdc och hämta massa kompresser. Fick till slut stopp på blödningen och han plåstra om mig så bra. Men fy faaan så ont det gjorde!! Och det gör det än, dunkar och svider. Kan inte ta i någonting :(



Nej, nu gör jens och nova frukost! Och vi börjar få lite bråttom så. Ha det greeat allihopa!
and wish me good luck..

Pussss!
 




Kommentarer
Postat av: karin

Hejsan jag som trodde du skulle kläcka att du var gravid :) hihi skulle varit kul :) kram

2010-11-17 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0