Så himla SKÖNT!

Onsdag:

NU kan jag stryka massor av datum.. Helt jävla underbart!! Denna vecka.. Ja.. vilken vecka! Onsdagen var tuff, men det gick såå bra. Smärta,smärta,smärta.. Men den gick att uthärda! Citodon is the shit! Snurrig i huvudet och sov som en stock :) Vi var en timme sen.. mindre lyckat! Men snöstorm och trafik kaos kan man inte göra så mkt åt! Senare på kvällen åkte vi hem till mina päron, tog det lungt, mös med min älsklings tjej och familj. Övernattning blev det oxå! Jag bara ääälskar mitt gamla rum.. allt är kvar. Min säng,min tv mitt skrivbord! Och jag sover som en gud... Mysigt att ha sin egna familj i sitt gamla rum!

Torsdag:

Vakna upp, nova sov dåligt på natten men var morgonpigg iaf. Vid 9 slog jag på Snövit filmen. Vi låg allihopa och titta på filmen i sängen och bara myste! Helt underbart tyckte jag det var! Och vilken söt film. Nova är min snövit! :)

Vi tände en brasa och åt frukost. Jag mådde ganska bra trots omständigheterna. Så vi bar oss iväg till thuns! Inhandla julgardiner och vantar åt mej! Sen vidare till stan är vi handla MASSOR av julprylar. Ljus, stjärnor, ljusstakar, juldukar, tomtar och allt där till. En skit fin hylla till hallen, blommor, nya tallrikar och glas fick vi oxå inhandlat! Så nu har vi sååå fint här hemma. Jag bara älskar att vara på nedre våningen att är så fint! Vi har redan satt upp allt ;)

Fredag

Jens is back to work! Morgonmys, monterade ihop hyllan till hallen innan han drog till jobbet. Sedan fortsatte jag själv här hemma. Min fina Snowi ringde och ville ses! Så jag åkte till gränby och vi träffades där. Åt mat, shoppade till affärena stängde:p Och jag fick några klappar klara. Ska hämtas upp på tisdag!
Och ny hårfärg ska jag få igen.. BLOND!! wihoo =)
Gick du på de? Jag är faktiskt nöjd med färgen jag har nu bara lite för röd, så jag köpte en ännu mörkbrunare färg som jens så snällt färgade åt mig när han kom hem från jobbet! Så nu är jag ännu nöjdare! Super snyggt! Tur att jag vågade chansa. Men det är tack vare er!! <3
Glömde skriva att min snällaste barndomsvän christian kom och hämta mig på gränby. Verkligen jätte snällt! Jobbigt med alla bussar och så kom vi hem ordentligt! =) Han fick låna en mobil laddare och jag fick schuss hem från stan. Var väl en bra deal? =) 

Lördag:

Ja, klockan är ju snart halv 2! Herregud. Så idag ska jag på den årliga adventmiddagen med släkten på mammas sida! Årets första julbord! MUMS!! Kan knappt bärga mig =)) Och kul och träffa all släkt oxå!! Händer inte så ofta. Jens har tjatat om julskinka i typ 2 veckor så i morgon kommer han nog vara så nöjd så^^

En Ursäkt

Till många har jag bett om ursäkt för mitt konstiga beteende den senaste tiden. Jag har ju inte varit deprimerad eller så bara velat varit med mina närmaste. Jag har varit sjukt dålig på att svara på samtal, sms och allt därtill. Vissa vet vad det handlar om. Vissa inte. Vissa ÅNGRAR jag att jag sagt det till. Som man tror är ganska nära och vill så gärna veta. Frågar och tjatar.SÅ jag har berättat och ibland kändes det som en raktion som: Men gud.. ta hand om dig gumman! =  (Tack, nu fick jag veta!) Inget mer om det. Jag har lärt mig vilka jag kan berätta saker för och vilka som verkligen stöttar mig. HEL HJÄRTAT! Det kallas riktiga vänner. Och dom vännerna tar inte åt sig att jag varit så stram,dom förstår! Man ska finnas där för varandra.. Som en stadig pelare.


TACK! :)

Nej, en dag idag oxå! Ska lägga mig bredvid mina 2 hjärtan som sött ligger och sover. Pussa lite försiktigt på jens, så han inte vaknar!

Puss till er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0