Nu händer det saker kan jag lova..!! oh good :)

OM OM OM! Jag ändå kunde berätta... Så jääääääääääääääävla glad!!!!

2 "stora" saker är det som kommer att hända för mig nu.

Jag vill inte berätta något nu för dom kommer såklart folk gå att prata om det. Det kommer ju att märkas tillslut såklart. Jag kommer berätta. Men inte nu. Inte förän allt är över...

Men hörrni... På något sätt har en sak redan läckt ut..

SÅ okeeeeeeej.. jag berättar vääl! Bara för att vara trogen mot mina läsare..

jag... ska.... HOSPITERA... på NIMA på Akademiska Sjukhuset

Blev erbjuden det förra veckan!

Det innebär att jag går med uska/ssk och kollar hur dom jobbar osv. Det finns inga lediga tjänster men får alltid in en fot. För er kanske det inte är en så stor grej. Men för mig är det de!! Lite nervös må jag erkänna men jag längtar! Så jag ville tacka min käre vänn Johan och hans mamma som tack för hjälpen som ger mig den chansen. :)

Men min andra "hemlighet" vet endas jens,min syster och en kompis till mig om.

18 November
25 Novemeber
är viktiga datum för mig
!



Min helg har varit hur greeeat som helst.

För mig börja den redan i torsdags då min syster kom hit och hälsade på med wille. Vi drog en repa på thuns, den blev rätt lång. Det blev mycket handlat men mest till jens. Jag är ju helt galen i å handla till honom. Kul å få bestämma själv ;) Han blev så nöjd så och tyckte jag var bättre att hitta kläder till honom än han själv ;) Inte fel!

Sen handla vi massa skaldjur, ost och kex mös hela kvällen med barnen. Ingela kom förbi, Svärfar och Ritva kom oxå och sist men inte mist kom joel och hängde med oss. Trevlig kväll!

Jens har varit ledig från fredag -söndag.

Så i fredags greja vi mkt hemma och sen ville hag överraska jens lite med en liten kväll tillsammans. Ingela ville vara barnvakt så vi styla till oss. Joel kom över. Dom drack några öl och sen tog vi bussen in till stan och mötte upp min älskade Snowii!!
Vi gick vidare till Dragon Palace och åt så vi knappt kunde gå sen. Jag och snowii gick och tjata på personalen hela tiden om att plocka fram meer sushi! Jag är verkligen helt besatt av sushi. Skulle kunna leva på de.
Mätta i magarna och lite "gladare" knoppen gick vi till bowlaget, tog oss ett par drinkar. Jag tyckte vinet smaka illa så jag spillde ut det över hela bordet ;) Bowla gjorde vi såklart så det glödde om skorna..Faan va kul det var!! Jag och jens kom lika.. Inte illa :D Alla ville gå ut efteråt.. Även jag! Men jag kände att vi behövde faktiskt komma hem till Nova. Vi var på fest förra helgen. Något måtta får det var! Så crille hämta oss och det var underbart att komma hem. Pussa på min tjej hur länge som helst!!
Hur ska jag kunna börja jobba igen? Kommer sakna ihjäl mig..



 Nu kom svärfar. I have to go.

Puss & Kram hela daan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0