n.e.r.v.ö.s.!

Aah.. Gud så tankarna snurrar. Den andra "hemlisen" som jag inte kan avslöja än.. tar kål på mig! Eller det är så mycket att tänka på runt omkring!! Tuuuusen frågor! Vilket jag hoppas på att få besvarade nästa vecka. Men jag längtar riktigt mycket. Folk frågar och är såklart nyfikna på denna hemlis. Vissa har jag berättat för. Som jag känner är nära vänner till mig och vissa av dom är familj.
Jag har fått mycket stöttning och förståeelse i det hela! Av NÄSTAN alla. Någon som i princip "ratade" det helt. Eftersom dom är vääldigt nära så kan jag förstå. Dom är oroliga för lilla mig. Men eftersom jag vet vad jag ger mig in på, läst tuuuuusen sidor om allt. Så gillade jag inte alls den kritiken jag fick och det kändes som om allt handlar om "mognad"? Bullshiiit. En liten pinsam tystnad och lite nedvärdering tycker jag. Även Jens tycker att det var att ta i för hårt. Just för att det är  nära till mig så tog jag väldigt illa upp. Men många peppar,många förstår och säger att dom skulle gjort precis som mig om dom hade kännt som jag gör!
Huvudsaken Jens står på min sida. Min trygghetsfamn! Ni som vet och inte förstår.. Fattar ni inte att jag är nervös redan?? Jag VET vad jag ger mig in på..Och tur som faan att vi alla inte har samma tankar och åsikter.. Det vore ju bra trååkigt! =) But no more.. Kritik! I don´t need it! :)

Nog om det. I övrigt så har vi varit förkylda och hängiga heeela familjen. Nova hostar och kräks. Värst om nätterna!  Men förhoppningsvis är vi på bättringsvägen! Vi var in till stan och fixa 120 saker. Nytt internet (IGEN) , ny ljudsladd till datan då nova förstört både sladden och internet. Yey! ;)
Men jaaaag.. fick mig ett par nya.. Vagabond skor! Dom var såå snygga! Eftersom priset var ganska HÖGT så övervägde jag tusen gånger om. Men jens tyckte jag kunde unna mig något lite "finare" till mig själv. Jag handlar ju mest åt nova och jens om det är något. Och sen bjöd jag honom på resturang och bowling förra helgen.
Så där släppte skuldkänslorna lite. Storhandla Ab blev det igår. Massor av maat! Behövdes. Willys is the best! :)

Och vet ni?? I onsdags träffade jag snowi i stan. Vi lunchade och då ringde en kille som hette marcus och ville att jag skulle komma på intervju??Jag blev såå glad först!! Men sen läste jag massor om företaget och dom hade fått mkt kritik från massa olika håll. "Oseriös" var ett av orden jag fastna för. Så jag avboka intervjuven på måndag. Känner att jag inte vill jobba för ett oseriöst företag. Dock är det en chans! Men nää. Tråkigt var det. Men jag ser fram emot hospiteringen MASSOR! =)

Idag. Åker vi nog och badar! Det är ju såå skönt och mysigt.. och roligt!! :)
Sen blir det fredagsmys på högsta grad :)




Slänger upp en bild som säger mer en tusen ord!
Här har nova precis kommit till världen.
Några sekunder gammal!

En mycket lycklig och stolt pappa!
och jag med såklart, bara det att jag var så påverkad av all lustgas och hade eftervärkar så jag hade inga krafter kvar alls och hade så ooont! Men guuud så underbart det var! <3


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0