Juck Juck!

Nova har lärt sig att jucka! Hon ställer sig på alla fyra och juckar fram och tillbaka.
Och inte nog med det så var ju till sthlm igår på samtal osv.. I väntrummet fanns ett stor fin docka, större än nova! Nova välter omkull dockan lägg sig över den och JUCKAR! gaaah.. skratta så vid dog xD
Tur att det bara var vi där just då! :)






Skönaste Nova!

Annars gick allt bra igår, lite omtumlande men skönt. Ska dit 2 ggr nästa vecka med. Så nästa vecka kommer jag inte vara speciellt tillgänglig.. Hela veckan kommer va tung,smärtsam och tröttsam. Men på något sätt längtar jag dit!

Min mor ringde jag igår med och berättade ALLT jag kommer va med om den senaste månaden (månaderna).
Hon tog det jätte bra. Bättre än mina förväntingar! En mamma är ju alltid en mamma. En överbeskyddande,snäll och omtänksam person som finns där i alla väder. Hon sa något helt perfekt:
-Vi kan inte vara med och styra över era val och erat liv nu. Vi kan bara vara med och stötta er nu och finnas för er!

Precis så ville jag höra det. Vissa saker kanske man har svårt att förstå och man är inte riktigt ense om alla handlingar. Men vi alla är ju olika. Och stöttar varandra iaf trotts sin olikhet! WORD

Hon var precis hit en sväng efter jobbet. Ville kolla till mig och med sig hade hon Blommor, choklad och bananer (för min onda mage) Världens bästa mamma! Och hon har fixat ledig så hon kan va barnvakt åt nova nästa vecka med. Guld! :)


Sitter vi snällt i väntrummet och väntar..

Jens är och tränar, jag äter choklad, nova ligger på golvet och juckar och snart kommer joel hit! Blir nog en bra

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0