Tungt nu. Jag saknar dig..

Just nu.. mår jag inte ett dugg bra..
Ledsen,ständig huvudvärk och ingen aptit alls.

Dagarna efter förra onsdagen har jag inte tagit det lugnt alls. Ingen rast och ingen ro. Och jag har mig själv att skylla. Efter den dagen krävdes MYCKET vila och jag hade dessutom ständig värk. Men jag var så glad att det var över så jag ville bara glömma bort allt och sluta känna för ett tag.

Jag var ju till stan men jens och shoppa julgrejer en hel dag dagen efter. Och dagen efter det drog jag till stan igen och träffa en kompis. Sen var det adventsmiddag på det med, med släkten och sen drog vi en utgång med vännerna och hade super skoj.

Fast jag har ständig värk, illamående och helt matt så strunta jag i det och försökte göra saker som gjorde att jag mådde bra.

Men nu efter? Resultatet blev inte alls bra..

Jag har inte mått bra, men jag har ändå haft kul! Men nu ångrar jag att jag inte bara stannat hemma och vilat. Kroppen behöver återhämta sig. Men man lär väl sig av sina misstag.. right?

Jag ska tillbaka på onsdag igen.. får se vad dom säger! Var till vc idag och tydligen har jag tydligen ganska lågt hb (blodvärde) Vilket gör att det inte är ett dugg konstigt att jag är så utmattad och trött.

Nu sitter man här, mår som en överkörd katt.

Jag saknar min Jens som jobbar natt. Han ringde precis, och genast började tårarna rinna lite. Vill ju ha honom hos mig! Han hade fullt upp. Överbelastning på jobbet. 42 patienter på 4 natt personal? Inte klokt ju. Men varje gång han ringer blir jag så glad. Just nu skulle jag inte svarat på ett enda samtal förutom när han ringer.. Då svarar jag alltid!! No mather what.. Jag kan vara glad, jag kan vara ledsen, arg, orolig. Ja allt. Jag kan prata med honom precis jämt. Hur jag än mår!

Om han ändå kunde vara hemma. Så jag kunde få ligga i hans knä med en mysig filt över mig medans han pillar lite i mitt hår. Krama mig hårt och länge! Och att han tala om hur mycket han älskar mig och skulle offra precis allt för mig..
Det skulle inte sitta fel hörrni!

Men men. Dom där förbannade jävla nätterna är väl lika bra att han får dom gjorda! Suck.

Om man ska och krypa till kojs och försöka sova bort allt elände för ett tag.
Det kanske inte blev ett så roligt inlägg, men det är inte roligt jämt! 

Puss&Godnatt!



I love You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0