Jag måste bara berätta..

Jag måste börja med att berätta för er att jag INTE är sjuk! Jag har helt alvarligt blivit bombad av sms, face meddelande och chat där alla frågar samma sak. Vad det är som händer? Och om det är alvarligt??
Jag är ledsen om jag fått er att tro er att jag är sjuk.. För det är jag inte! Man kan väl säga att jag inte mår bra, "sjuk är att ta i" Eller inte alvarligt sjuk iaf.. men för att må bra måste jag genomgå en göra en grej som sker nästa vecka! Så ni söta rara som varit så oroliga behöver inte vara det. Men stöttning och peppningg uppskattas alltid! :)

Igår fick jag en smula av glamour..
Vi var till Svärfar och "plastsvärmor" Ritva igår och åt middag och hade det supermysigt.
Ritvas dotter jobbar nämnligen på åhléns i uppsala och ansvarar för alla Estée Lauder produkter där. Det är lixom hennes "märke" Irina som hon heter. Har alltid hjälpt mig med allt mitt smink. Fått massor av gratis produkter av henne jämt när jag varit förbi. En hel smink väska med grejer! Men då visste jag inte att det var min "svärmors" dotter. Men iaf. Till poängen! Ritva får jämt en massa gratis grejer av henne så hon har verkligen FULLT av smink.
Igår frågade hon om jag ville ha massa smink.. SÅKLART! Jag var i himmelriket. Seriöst!

Hon lassa ner en massa smink. En halv kasse full! Och det var inga dåliga grejer.

5 parfymer. En white diamonds, elizabeth taylor, ralph lauren, DIOR, och gucci. Hur bra? :D

Sen smink. Allt från ögonskuggor  , 1200 läppglans, rouge, lipliner, eyeliner, En spray fondation från DIOR. Skit bra! Solpuder, eyebrow pencil m.m
Och allt från Dior, face. HR,Estée Lauder, maybeline, make up store.

Smink för flera flera tusen. Får man inte litet lyckorus då som kvinna? Det fick iaf jag! =)
Man känner sig inte så glamorös längre, när man går hemma! Så jag behövde en liten kick av Glitter och glamour!

Så nu sa jag till jens att jag ville ha mitt egna sminkbord! Inte stå framför spegeln vid toan bredvid blöjhinken!
Om man får typ stå på tå för att se ordenligt. Så vi får se då. Om vi hittar något "glammigt" att sitta och spegla mig vid. Det blir så mycket roligare då. Det kanske låter som lite "skryt" men jag kände för att dela med mig av min glädje mitt uppe i detta "elände" som jag går igenom nu.



Min syster ringde idag. Mysigt att prata med henne. OM ALLT! Hon är orolig för mig. Stackars syster. Och självklart är jag oxå lite nervös av mig. Men orkar lixom inte tänka så mkt på det.. Upp med huvudet bara!

Nu ska jag göra mig i ordning, för vi ska strax åka till stan och hälsa på min söta farmor! Längesen nu :(
Måste ta vara på tiden man har kvar med henne. Jag har trotts allt bara min farmor kvar :(
Och jag saknar henne hur mkt som helst!

Sen drar vi en repa på gränby för jag ska.. Fixa hårfärg. BRUNT!!
Men kör bara toning.. Hur tror ni det blir?? Sjukt nervös :P Vi får se om jag vågar men det hoppas jag..
Det är väl bäst att göra hos frissör egentligen men jag har hört att man kan lika gärna göra hemma själv.
Så håll tummarna!

Pusss

Brunett?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0