Dag ett.. som brunett!

Klockan 8 i morse åkte.. 8:a!! Usssch så trött jag vaaar... Och nova den lilla grisen! Hon sover ju som en kratta om nätterna. Nu för tiden har jag överlåtit liite mer ansvar på jens som oxå får gå upp på nätterna och natta om henne. Om han är ledig vill säga eller ska jobba kväll! Jag är ju ganska off nu. Trött, ont i magen, illamående och lite skakig. Så han försöker hjälpa till så gott det går!
Vet inte riktigt vad det är med stackars Nova- Hon hostar om nätterna, men BARA på nätterna! Och sen vaknar hon stup i kvarten. Tror vi har varit upp över 7 ggr denna natt. 2-3 timmar har jag sovit inatt. Hon har lite separationsångest verkar det som. Kommer man och myser med henne, smeker henne på kinden eller liknande somnar hon som en stock men så fort man går eller att hon märker att man inte är där, så skriker hon som en stucken gris! Kämpigt i dessa tider..

Klockan 10 var vi på plats i stockholm. Jag fick och gjorde det jag skulle. Samtala lite. Vi gick till Waynes coffe och tog en varm choklad och kaffe. Fick inte åka hem. var tvungen att va kvar för att se hur jag påverkades av allt detta.. Jag mådde okej och fick åka hem. SKÖNT!

Somna direkt i bilen, heelt slut! Sov även när jag kom hem. Men är fortfarande vääldigt seg och trött. Men jens jobbar och nova behöver roas och pysslas om. Så ingen vila! Ska tillbaka på Onsdag igen.. Då jag ska va där klockan 8:a!! Fy fan.. 6 behöver vi åka då.. Men mamma tar nova redan i morgon så det är skönt att vi slipper tänka på det. Kom igen! Bli onsdag någongång så jag får de här gjort..
Jag och jens skicka lite mys sms till varandra idag, Han sa att vi kommer klara det här bra. Och jag var hans allt!
Sen påminde han mig och JUL! Underbara jul.. När det är julafton då kommer ALLT vara över.. Både "hemlis" 1 och 2!! Då är det bara se framåt. Mot ljusare tider!!! :) Jag börjar jobba snart igen. Blandade känslor!
Meen.. jag saknar mig kollegor och det ska bli skönt att komma på fötter igen! :)

Nu ska jag byta bajsblöja för andra gången och sedan laga mat. MYCKET bra kombination för en ILLAMÅENDE!
Sen kommer johan på en fika och hämtar mig.. Vi ska hem till honom, sen ska jag träffa hans mamma och prata om hospiteringen!! Och få se deras fina, stora nybyggda hus. GILLAS!


Henkiz!





Då var man "rödbrunett"
vad tycks? :)

Puss


Kommentarer
Postat av: karin

fiint :)

2010-11-22 @ 18:13:00
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Väldigt lik din riktiga färg :) vilket är JätteFiint :D

2010-11-22 @ 21:27:16
URL: http://www.stahlbrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0