4/5 - 10 Första behandligen

Idag var vi med Nova på första akupunktur behandligen! Så nu håller vi tummar och tår att det ska fungera. Men fyyy vad dyrt det är. 300 kr per gång för 4 minuter! galet. Vi hade tänkt göra minst 4 behandlingar iaf. Har vi inte märkt någon skillnad då så skiter vi i det. Men hon är ju värd allt prinsessan. Så kosta vad det kostar vill!

Valborg var iaf GRYMT! :D

Vaknade upp vid 6 tiden på morgonen med Nova. Syster och Vilda Wille var oxå uppe. Så vi satt i sängen och prata bra länge och mös med barnen :) Jag hade inte en tanke på att åka in till uppsala då. Men så säger syster. - Vill du åka in en stund till stan så kan jag vara barnvakt!! Det börja snurra rejält i huvudet. Jag har inga kläder, inte duschat och klocan va ju redan halv 10! SÅ jag tänkte at jag hoppar de, men så får jag ett mess från fina Sara som undrar vad jag gör! Hux flux bestämmer vi att vi ska dra in till stan :D Jag får liiite panik.. klockan var ju så mycket och jag var fortfarande i ekeby. Men syrran schussar ner mig och jag hinner göra mig i ordning innan bussen går.

Vi köpte jordgubbar och drog oss vidare mot ekonomikum. Där var galet med röj och stämmningen var på topp! Huuur kul som helst. Träffa massa kompisar, drack en cider och njöt i det underbara vädret. Sen fick jag en cider av sara. poff sa det och jagg var jag lite rund under fötterna ;-) Den lilla myran försökte supa ner mig under bordet omedvetet! För det var nämnligen en 7,0:a!! Jag hade ingen aning och inte sara heller ;-) Full blev jag inte men jag var glad och sprallig och vi fortsatte till Stadsparken och träffa ännu mer folk. Sen kom Jens och hämta mig efter jobbet. Mycket lyckad eftermiddag! Han tyckte jag var lite fnittrig men drack som sagt bara 1 ½ cider. Har ju faktiskt ansvar över lilltjejen där hemma oxå.

Vi åkte hem till ekeby och till Nova. Det kändes som jag vart ifrån min lilla dotter i flera dagar!! Guud så jag saknat henne och var mysigt det var att komma hem till henne och resten av familjen :) Kvällen fortsatte med smörgåstårta,trekamp och sång och mys vid brasan tillsammans med släkten från mammas sida!
Jag trodde jens skulle bli "årets fyllskalle" ;-) med det var väldigt jämt bland grabbarna! Tyckte jag. Alla var glada och onyktra. Jens var dock väldigt slirig. Och hade huvudvärk dagen efter ;-)  Men en lyckad valborg blev det iaf. Tack alla inblandade! :D

Nu ska jag ta hand om min ledsna dotter. Jens kämpar för fullt för att få henne lugn. Stackars :(

Kramar

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

det var inte med meningen jag gav dig en 7.0! men det märktes kanske att du varit ifrån alkoholen ett tag för huxflux var du en jätte gladtjej! fast det är du ju i vanliga fall med :) men så där härligt glad på nå vis :) riktig mysig dag :)

2010-05-06 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0