18/5 -10 Romantik!

Dessa dagar har ju bara varit för underbara! Och dom har vi spenderat på många olika sätt :)

I fredags var vi uppe hos mor&far och åt fin middag och mös med familjen. Sov kvar där och på lördan var jens och jag var ute i det fina vädret och spela lite badminton,vollyball, busade med nova och roade oss med andra ord :D Sen hem en snabbis.

Sen var det bara att göra i ordning sig och bege oss in till stan till Daniel och Nathalie som bjöd på mat! Deras lilla bebis sylle som är 6 månader är så sööt! Han är en riktigt stor kille. Och han och nova var så söta tillsammans. Men stackarn var sjuk så han var väldigt hängig.

Iaf så hade vi otroligt trevligt där! Vi kom dit halv 7 och åkte hem efter 1 :)  Och jag och nathalie drack cider och grogg ;-) Spela schysst musik och munnarna gick i ett på oss! Det gjorde det på grabbarna med för den delen :D

Ni kanske undrar lite över amningen där eftersom jag drack. Men vi har kommit fram till Nova inte är riktigt nöjd på kvällarna. Vi har ju alltid trott att det var pga av koliken. Men bröstmjölken är så tunn på kvällarna så Nova blir inte riktigt mätt. Så nu har vi börjat med ersättning på kvällarna! När hon är väääldigt missnöjd vill säga. Jag vill ju amma så länge det går :) Nu är hon mycket nöjdare. skönt! Så därför kunde jag unna mig några glas den kvällen :)

I söndags var vi på visning igen (mitt drömhus) Det var sjuuukt fint! Men det var för att det var så snyggt inrätt! Jag fick väldigt mycket inspiration.  Vi står med på intresse listan men det kommer nog stiga grymt mycket :( Men men. Bara vi får ett hus är jag nöjd. För renoverar man och inreder så som man själv vill ha det så kommer det bli kanon! Vi är fortfarande med i budgivning så vi håller tummarna. :))

Jens har varit ledig tills nu. Han jobbar natt idag! Så det har varit mysigt att få ha honom hemma under dessa underbara dagar :) Idag har vi dessutom gått gjuterirundan och igår grilla vi hemma hos hans far. lovely!

I morgon kommer kusinen tessan hit, hon har inte varit här förut eller sätt Novis Kalovis än :D Så det ska bli kul! Och på torsdag ska jag in till Uppsala och träffa Jenny. Great Days!


Nu till ROMANTIKEN!

Det här meddelandet fick jag av min älskade bror i söndags.


Blänkande ringar på Thomas och Stina nu sitter, Ty kärlek och lycka det ännu besitter
Vid Forsåns kant han ner på knä gick, och när hon sa jag han sin flicka fick!





............... BÖÖÖÖÖÖÖL!!


Så otroligt vackert! Vilken Lycka & Vilken glädje!

Min älskade storebror ska gifta sig!!!
Älskar er Thomas&Stina!


Nu ska jag få min dotter att somna om..hon sov så sött tills.. Jag nös till! Hon vakna av den lilla nysen... crap! ><,

Ha det gott allihopa! Puss&ram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0