7/6 - 10 - Ni gör min dag!

Jag saknar...Min syster! Och min älsklings kille wille! Dom bor ju en bit härifrån, utanför Sthlm! Jag kommer på mig själv då och då att jag är så himla dålig på att höra av mig!! Min syster brukar ringa ibland då och då..så mysigt att prata med henne! Men jag måste seriöst skärpa mig... Jag vet att det inte är något att skylla på.. Men att ha en liten söt Nova tar i princip all tid i världen och hon är ju jordens piggaste bebis som nästan aldrig sover. Gillar att va vaken med mamma ;) Och när hon väl sover pysslar man med andra saker.

Men jag tänker på er jämt och ofta ska jag säga!

Ringde henne idag och då var hon och handlade glass till sina elever som hade varit duktiga i skolan :D
Hon sa att hon saknar oss massor *skönt att höra, då man ju inte ensam* ;)
Vi prata om att jag och jens kanske åker ut till dom i veckan. Hoppas!


Älskade Storasyster! :)



Helgen har varit bra iaf. Riktigt bra! :)

Studentfirande 2 dagar i rad. Både fredag och lördag!

Först firade vi jesper i fredags. Träffade nästan hela släkten på den sidan. Riktigt kul. Och jens fick köra sin pappas Camaro som han längtat efter. Såg så nöjd ut så! :P

Och i lördags var vi till hans kusin och firade honom. Herre jises vad med maaat! Jag bara älskar att åka på kalas. Man får alltid så mycket gottigheter! Och inte behöver man laga mat, diska. osv. Bara sitta med trevligt sällskap och äta gott! I like it ;)

Sen på kvällen åkte vi till hans far och umgicks med honom. Pratade massor om huset och inredning. Mös med nova och kollade på Hajen. haha vilka värdelösa effekter dom hade på den tiden. Såg såå fejk ut! :)

Och sen igår (Söndag) drog vi in till stan Mediamarket. Är det ett skämt eller?? Faaasiken vad stort det är!! Där kan man gå vilse ska jag säga er. Tittade på spis och diskmaskin. Fanns några riktigt snygga!! Men rätt dyra. Men det ska nog gå att ordna :D

Sen tog vi Take away på kina, drog oss ner till stadsparken och mös. Det var ett jäkla pådrag där! Karuseller, marknad och det ena och det andra. Men en riktigt mysig dag med familjen var det och den slutade med fika och nybakad sockerkaka hemma hos svärmor!

Måste bara tillägga att Nova är helt underbar. Varit pigg och glad flera dagar i rad! Börjar koliken släppa tro? :)Alla tycker hon är så fruktansvärt söt! Och vi kan inte annat än att hålla med. Kan titta på henne i timmar. <3

Snart kommer min stora älskling hem. Dags att börja fundera på vad man ska laga för mat..

Kramar



Ni gör min dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0