3/6 - 10 - Fult att luras!

I förra inlägget skrev jag att jag skulle lägga ut bilder på vårat nyköpta hus. Och det hade jag tänkt oxå!! Men blond som man är ibland så hade jag tänkte ta bilderna från sidan där huset låg ute på! Meeen.. bilderna förvinner ju efter det är sålt. Så när jag skulle in och ladda ner bilderna så var det ju såklart borta :/

I´m sorry!

Var tvungen att skriva det för att några frågat om jag inte ska lägga upp bilderna någon gång?? Men jag lovar att jag ska göra det sen när vi flyttat in :)


Över till helgens (som var) bravader och festligheter!

I lördags fyllde först jens kusin jerry 25! Så vi åkte upp till deras mysiga lilla stuga som ligger mot halstavik och firade honom med massa mat och fika. Novis var dock rätt missnöjd hela tiden, väldigt kinkig. Men det gick ändå. Alla var uppe och skutta,vagga henne så vi hjälptes åt.

Sen bar det av hemåt där de stod gäster utanför dörren och väntade:P Förpartaj stod på schema! Det kom en hel del folk. Det var sjuukt kul! Carro hade med sig Asti som vi korkade upp och delade på. Cider och någon grogg blev det med. Ja, vi alla var nog i väldigt bra form! ;) Runt 11 tiden knalla vi ner till baren där Johan och Emil firade sin 20 års dag. Det var riktigt skoj det med! Träffade folk som man inte sätt på evigheter :) Ett och ett annat gammalt groll blev uppklarat. Och jag fick en efterlängtad ursäkt som jag aldrig trodde skulle komma. Thanks man! ;) haha. Tack alla för en grym kväll! :D
Novis var med sin farmor. Tråkigt nog hade hon varit ledsen typ hela tiden. Hon har blivit så oerhört mammig, mer än förut! Hon blir jätte kinkig när vi är borta. Vill helst vara hemma och mysa! Jag hoppas det blir bättre snart. :)

Jens var så duktig och sprang blodomloppet i tisdags!! 1 mil??? :O Han är ju gaalen.. tyckte jag! Det hade varit sjuuukt jobbigt men hade tog sig runt iaf. Duktig min kille! <3

Idag blev jag så arg!! Jens skulle jobba kväll men blev uppringd av sin chef att han skulle få jobba natt. Han sa att han inte kunde, han hade ju t.om tagit ledigt i morgon för att det är student osv. Men hon sa att hon beordra honom! Han var alltså tvungen att jobba inatt! Han hade inget val. Fan så taskigt. Jag förstår ju om det är kris på jobbet. Men varför just han, som hade tagit ledigt och allt! Tungt för han stackarn. Mer pengar blir det ju iaf. Dubbelt betalt. Lite mer fina saker till huset :)

I helgen är min baby leedig! I love it! :) Då ska vi mysa och hitta på en massa kul! :) Studentfirande både fredag och lördag. Hur många som helst som tar studenten! Önskar man kunde hinna med och grattulera alla. Men tyvärr så hinner vi inte. Synd!

Nova ligger i babygungan och sover så nu tänkte jag unna mig ett bad. :)

Ha en underbar helg och till er som tar studenten. Stort Grattis!

Kramar



Från i lördags :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0