15/6 - Ååh neej..!

Igår var vi över till Katarina som fyllde år.. mycket trevligt!! Dom erbjöd sig att hjälpa oss med flytten så det är kanon.. nu har vi rätt många som ska hjälpa till!! :D hur bra som helst.. det behövs verkligen :)

Min super fina älskade dator har blivit helt knäpp.. Skärmen flimrar och vill inte slå av sig ordentligt.. Så vi tog med den till Katarina och hon skulle fixa den.. Hon är ju dataingenjör och är grym på datorer! Behöver vi inte stå för några reparationskostander osv. Skulle även lägga till ett virusprogram. Guld!

          Jag ääälskar verkligen min dator!
Så snygg design och oerhört bra!!  lite skryt ;)
                                          

                                           


Jag och jens brukar prata om hur bra vi har det med att känna så många kontakter så kan fixa så mycket för oss!

Vi har hans far som en ruggit duktig snickare, min pappa har varit elektriker, katarina som fixar allt med våra datorer. Min mamma som hjälper till och ställer upp med precis allt! Och sen lite annat folk som kakelsättare,målare osv.

Det är ju sånna kostnader som kan dra iväg otroligt mycket!! Så vi är otroligt tacksamma för all "gratis hjälp" vi får :)

Ååh neeej...!! för att våran bil sluta funka igår!!
När vi var på väg hem från kalaset stanna bilen.. Mitt i urskogen!! Och vet ni vad det jobbiga var? Min mobil hade inget batteri och jens hade sin hemma.  Vi sa.. hur faan gör vi nu!!? :O  vi hade ju kommit rätt långt men hade oxå långt hem.. Vi såg ett hus in i skogen å vi gick å knacka på.. Ingen hemma! Bara en hund som blev helt galen och skällde hela tiden. Men sen gick vi tillbaka till bilen och en annan bil åkte förbi (den enda)  det var henke, en som jens kände. *pust* vi lånade telefon ringde till göran som kom med bensin. Meen.. den funka inte för de :( Henke fick bogsera oss hem till honom och sedan schussa hem oss. Så vi hade verkligen tur i oturen! Men nu står bilen uppe i Ovanby hos honom. Jens duktiga farbror ska dit å kolla på den. Och förhoppningsvis kan han fixa dem på plats.. Ni ser!!! Där har vi en till bra kontakt! :D hehe. ;)

Måste även skryta lite om min prinsessa som sovit 3 timmar i barnsängen nu!! Och 3 månader blir hon idag oxå!! Och dom säger att efter 3 månader släpper koliken.. tycker det  märks.. tydligt!!
Men humör har hon kan jag säga er... För fy bubblan vad arg hon kan bli om hon inte får som hon vill! :D En bestämd liten dam.. Mhm!! :)

Kraaam på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0