LEKSAND here we come...!


Yäääy... I morgon drar jag jens novis joel och carro till leksand!!! Vi har hyrt största stugan ;)
Vi kom på att vi ville semestra.. Vi tänkte på åland,smögen m.m.. Men som kom vi på att leksand är kul!! Vi ringde dit och det fanns 1 ENDA stugan i hela leksand som var ledig.. typ den största.. å dyraste? nästan iaf.. Men men.. Nu är den bokad och i morgon efter carro å joel slutat jobbet drar vi! ååå så kul.. :D
Vi bor precis vid siljan. Då ska det badas, grillas, mysas, ätas,drickas och sist men inte minst. Vi ska till Leksand sommarland såklart!!! :D Blir borta till söndag.. love it :)

Idag har jag och novis varit i Uppsala hela dagen och träffat Jenny och Ilias. Mycket mysigt! Satte och på ett mysigt ute café och åt kulglas..Mumma!

Köpte även smink. 2 Bikini. trosor. linnen, navelpiercing.
Ok.. man är väl inte helt "fit" for the beach.. men vem bryr sig!! orka.. nu ska jag bada och ha kul :)

Jens min älskade lilla guld klimp är så duktig och grejar och donar för fullt med vårat kök! Hjäälp så mycket det är att göra. Det är inte bara att riva ute allt och sätta in.. nejnej! det är miljontals saker till...

Jag plockade ca 2 liter jordgubbar ur vår rabatt här om dagen.. och det finns hur mycket som helst mer att plocka.. :) Och igår klippte jag våran gräsmatta. För första gången :)


One more thing.. that I dont like!!

Det finns en person som vi irriterar oss på.. som brukar kommentera våra status, bilder m.m ibland.
Som försöker få kontakt eller nått.. jag vette tusan.. Både jag och jens har blivit grymt irriterad och undrar varför??? Vi vill inte ha med dig att göra..Så onödigt! Ge upp bara lilla vänn! Ingen idé att du försöker . Leave us alone please :)

Nu ska jag packa i ordning väskan. Jens och joel kommer strax! Kanske får vi åka och hämta svärmor från flygplatsen eller Uppsala. Hon ringde mig nyss och fråga.. så vi får se vad jens säger när han kommer hem!

Ha en underbar helg alla.

Det ska jag och jens ha. En mysig semester med familjen i en mysig stuga precis vid siljan. Kan inte bli bättre :)

Älskar er :)




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0