Kan någon stoppa tiden lite?

Dagarna bara rusar fram..man vet knappt vilken dag det är längre! :)
Nova växer så det knakar. En liten bjässe har hon blivit. Snart 7 kg tung och 62 lång :)
Hon har börjat med små matpotioner oxå, och till vår förvåning så åt hon på bra. Trodde hon skulle spotta ut direkt men inte då. Smaska på bra :) Och rullar gör hon med!

Det här sommaren är ju bara fööör bra. Vi har nog inte haft en enda dag som varit sysslolös!
Vi kämpar på med huset. Både i söndags och igår måla jag tak och massa lister i huset. Riktigt kul fakitskt, när vi båda hjälps åt. Vi står där nerkladdade med färg och skojjar och driver lite med varandra:P

Men vi har försökt gjort lite avbrott ibland och roat oss med andra saker än huset.

Leksand var vi till förra helgen. ååååh det var så fruktansvärt kul!! Och mysigt. Det var precis som vi hade föreställt oss. Vi bada massor, lulla runt på campingen, lyssna på trubadur, sola, åt god mat, var på sommarland som var gryyymt! Vi åker lätt dit nästa år igen. Sist men inte minst mös jag och jens massor. Var som nykära igen och det håller i sig än =)

Låg i sängen här om kvällen och mös och prata då jens sa: Du är verkligen mitt allt. Du och nova! Jag älskar verkligen er.  Aaw.. jag älskar att höra sånt. Det värmer i hjärtat och jag känner precis likadant. Dom är mitt allt! Jag trivs så himla bra ihop med honom. Med min familj.

Snart är hans semester slut. Jag säger bara neeeeej...!! Vill inte. Vill ha honom hemma. Men vi ska ta lite semester ihop sen i höst eller i vinter. Han prata om att han ville åka utomlands? Säger man ju inte nej till.
Men vi får se. Det är så mycket som vi vill göra!! Och saker och ting är ju tyvärr inte gratis..

i fredags hade vi en grymt rolig kväll. var här först och förkröka lite och sen drog vi till öre. såå jag har längtat!!! Vi hade verkligen kalas kul!! Dansa, drack och träffa jätte mycket roligt folk!! Måste dit snart igen. Får passa på när det är sommar. På hösten/vintern blir det inte lika mkt. Och nova klarar sig fint med sina gulliga barnvakter. Det handlar ju bara om ett par timmar. Typ från 21 till 03. Och då sover hon ju mest.

I lördags var till till Nortälje på american carshow. Jag jens, nova och sebbe. Sen på kvällen kom Ida och joel förbi. Lördagsmys! Idas david skulle ut men grabbarna hade tydligen svårt å bestämma sig vart dom skulle så dom lessna och David och Kim kom hit ist :)

Nu ska jag tänka ut någon lunch sen kila ner till huset och kolla om det är dags att tapetsera. Hoppas färgen har torkat!

Ciao!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0