5/1 - 10 - Har en skötsam liten bebis i magen

Idag har vi varit hos barnmorskan. Det är så kul att åka dit. Lyssna på lillpluttens hjärtljud och mäta magen! Hjärtljudet låg fortfarande på 138 slag/min och magen hade växt en hel del! Fast det har jag ju märkt själv, rund och go är man! :D

Vi fick inbjudan på Föräldrarutbildning som startar den 28 Januari! Det är ca 16 nyblivna föräldrar som fått inbjudan.. Ska bli kul å se hur många som tänker gå! Och få träffa alla som ska ha bebis ungefär samtidigt som oss :)

Igår gjorde vi fint i lgh.. Städa, frosta av frysen och rensa vårat förråd som var fullt med prylar! Jag gjorde så gott jag kunde.. Men efter ca 2 timmar var jag helt slut! Hade så ooont i ryggen och mådde illa. Jens sa åt mig att lägga mig och vila.. men jag gillar inte att vila mitt på dagen.. hatar att vara trött och ha ont :( Men la mig ner i sängen iaf, tände lite ljus och kollade igenom hm katalogen och efter 5 minuter så sov jag! Underbart <3
Jens väckte mig vid halv 6 med en puss! Vi skulle vara hos hans pappa kl 6 och äta middag!

Dom hade dukat upp så fint med levande ljus och allt! =) Fläskfile, klyftpotatis och en underbart god sallad stod på menyn! Underbart gott. Hur härligt är det inte att sätta sig vid en dukat bord, äta god mat och inte behöva tänka på någonting! Man behöver inte laga mat och inte diska. Bara sitta ned, äta gott och ha det trevligt! Gillas! :D
Sen åkte vi hem hyrde en film och mös!

Great Day!



Jag var bara tvungen! När jag kommer in i sovrummet sitter Älskling och Joel
och monterar ihop bröstpumpen.. haha! Man ska aldrig sluta förvånas! :)


Fina och händiga pojkar! ;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0