31/1 - 10 Det gör ooooont! :(

Aah.. skojja inte! Senaste dagarna har jag haft"mensvärk" som jag kallar de, eller en ilande känsla som gör skit ont! Kan knappt röra mig.. det håller inte i sig jämt utan kommer då och då, oftast när man går.. T.om att man knappt kan kissa utan att det gör ont i hela "nedre" delen.. pusst!

Idag har jag varit i stan och träffat min Jenny och hennes söta lilla Ilias.. som hade vuxit på bra sen sist jag såg honom! :) En söt liten kräkfis är vad han är! :) Vi satt och prata en massa och jag ställde mycket frågor angående graviditeten,förlossning och när bebisen kommer ut osv. Någon som börjar bli nervös tror jag? ehum...mm! :)

Sen gick vi till Hm.. jag inhandlade lite söta nalle puh kräklappar!
Och 2 amningsbh:ar.. jaa.. roligare har man ju köpt för pengarna! Men det är ju ett måste att ha.
Sen åkte jag hem.. och då kom dom där förbannade "ilningarna" som gör det skit svårt att gå. Det känns nästan som man ska spricka inombords och man vill inte röra sig en meter till!

Ska till BM i morgon så då ska jag fråga om detta.. Kanske är det så att den lilla håller på och fixera sig? Eller så är det någon typ av värkar. Får se vad hon säger:)

I fredags så jag ju snabba cash med jens och päronen! Den var bra!! Men.. jag trodde den skulle va bättre :/ Många som säger att det är så gryyymt bra och att den måste ses. Den var väldigt bra men hade lite mer förväntningar på den.. Det kom aldrig någon riktig "höjdpunkt" i filmen. Men nu är den sedd iaf! :) Efter det åt vi på Dragon palace.. något jag längtat efter men.. Jag åt knappt någonting!! Lite nudlar, nån friterad räka och lite sushi. Jag hade så ont att jag knappt kunde sitta upp ordentligt. Och lillen bara böka och böka. När vi ätit klart fick pappa och jens gå och hämta bilen som stod parkerad vid saluhallen. Jag kunde seriöst inte gå. Så jag och mamsen fick framkörning precis utan för dörrn. :)

Nu ska jag kika färdigt filmen på 5:an sen blir det nog till att göra kudden sällskap!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker det låter som att du har förvärkar. En del kan ju ha det ganska tidigt.

Grattis till er båda för den delen:). Kram

2010-02-01 @ 06:20:27
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Anna

Var ju till BM igår och det visade sig att lillen har fixerat sig och det kan tydligen göra väldigt ont då h*n bökar och har sig! Men jag tror det är en blandning med förvärkar oxå då jag får så ont att jag knappt kan röra mig och man vill nästan sluta andas :) Taack så mycket! Kramar

2010-02-02 @ 12:54:41
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-02 @ 21:23:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0