3/1 -10 Barnvagn, babygunga och sängmobil inköpt! <3

Ja, vart börjar man? Mitt första inlägg för i år!

Varför måste jag vara så dålig på att uppdatera?
Dagarna bara rullar iväg och det blir bara mer och mer att skriva och långa inlägg blir det!

Jag tror jag börjar med dagens händelser.

Har länge letat efter en Fischer Price baby-gunga!  Dom är så otroligt fina och väldigt bra att ha, speciellt om man får en gnällig liten bebis som har svårt att sova och behöver stimulans 24 h om dygnet! Dom är ju rätt dyra, det är det som har övervägt om vi ska inköpa en sådan eller inte! 2500:-  rätt mkt pengar :/

Men nu står den här i vårt vardagsrum och glänser.. så himla fin! Den har 6 olika hastigheter,12 olika melodier och jätte söta små djur som dansar runt ovanför själva gungan!
Klicka för att se nästa bild

Så ser gungan ut! Fin va? :)

Sen har jag oxå letat efter en sängmobil! Finns ju många fina som man hänger över sängen men har just fastnat för en speciel mobil som låter, lyser och snurrar! Och den har vi oxå köpt idag!

Klicka för att se nästa bild

Och så ser den ut!

Fick allt detta för ett riktigt bra pris, så vi är supernöjda!

Vi åkte kl 3 i eftermiddag och kom hem efter 23.. Allt åkande var rätt jobbigt, jag fick så förbannat ont i kroppen, ryggen ska vi inte tala om och lillabellyn sparkade föbrilt hela tiden.. Gillar nog inte när jag sitter för länge.. Då är vi 2.. PAIN!

Var till min älskade syster utanför sthlm som bjöd på en mycket god middag och efterätt! Och jag fick såklart träffa min älskade lilla gudson, Wille <3 Han blev så glad när vi kom och vi busade för fullt och han var så stolt över att han lärt sig åka ruschelkana.. en såndär liten i plast som han har inomhus! Det lös i hans ögon! Han stod med armarna upp å ville så gärna komma upp i famnen! Ja kunde ju inte låta bli att lyfta upp min lilla skatt och pussa och krama på honom! Men ryggen sa ifrån.. och vi fick busa på golvet ist!

Vi fick sova kvar, men jens hade lovat joel en hockeykväll! Matchen skulle börja 23..när vi kom hem visade de sig att den inte börja förän 3 inatt!! :O Så nu sitter dom å väntar... För matchen vill dom ju se! Ja tror jag sover då ja ;)

Ja just! Vi fick ju låna en superfin Emmaljunga barnvagn av syster! Riktigt snygg! Kostade då kring 7-8 tusen!! Men flyt som vi har får vi låna den! Inga pengar nedlagda på barnvagn..skönt! Det är ju inte billigt.. :/

Fick även en babysitter och bröstpump! haha ;) När Maria (Syster) tog fram bröstpumpen utbrast Jens.. Åå men va bra! Kanon! :D Haha.. Han lös upp som en liten solstråle.. aja.. det är väl bra att han är "engagerad" iaf.. ;)


När vi kom hem så var det första jens och joel gjorde var att försöka montera ihop denna pump, dom såg så seriösa ut! Jag trodde inte det var sant när jag kom in i sovrummet och såg vad dom pyssla med.. Jens tyckte jag skulle testa den.. Men där sa ja stopp! Någon måtta får det ju va ;) Men älskling var frivillig och testa den.. den sög bra sa han! hahahaha... Jag säger då de :)

Så min dag har varit helt perfekt. En roadtrip med min älskling, fått massor av jätte fina saker till VÅRAN älskling, middag och mys hemma hos syster och nu är vi hemma.. i väntan på hockeyn som börjar 3.. Men.. det blir nog inge tv-tittande för mig.. är väldigt nöjd och belåten! :D

Kramar <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0