26/1 - 10 Dags för julgransplundring kanske? ;)

Ja, det är sant! Vi har inte ens plockat undan julgranen en.. lite små lata kanske? Nja.. men den är faktiskt så otroligt fin! Men det spelar nu ingen roll för den måste ut. IDAG!
Resten av julsakerna är faktiskt borta.. Så som julstakar, tomtar och annat julkraffs. Men hur gör ni med julgardinerna? Byter ni dom? Satte ju nästan precis upp dom jö :/ Dom är röda och passar fortfarande bra tycker jag..så länge det är snö ute :-) Äh,någon månad till kan dom väl få hänga kvar.

Dom här dagarna har vi faktiskt varit duktiga.. trots att vi inte är helt i topp form. Jens är dunderförkyld men börjar bli lite bättre nu. Jag har mest haft pangknack = huvudvärk! Och haft ont i kroppen.
Mycket film tittande har det blivit och mys i soffan. Men oxå städat och rensat ur kylskåpet där man kunde hitta det ena och de andra. Räcker med att jag säger att det var behövligt! :D

Just. Var ju upp till Jens bror en stund i lördags där det stank fylla! haha :D Rena korvfesten. Det skråla i högtalarna och en kille låg under trappan i trappuppgången och sov. mysigt =P
Ja kan ju säga såhär att om vi inte hade någon helst aning eller fundering på någon som skulle bli gudfar till våran lilla bebis så hade vi minst 10 när vi gick därifrån. Dom allra flesta skulle komma fram, klappa och prata med Lillen i min Belly! Tror det var Lilja som sa att han kände att den härja och sparka som fan där inne, lite stolt sådär! det var bara le och hålla med.. Den var nämnligen lugn som en filbunke! .. Snarare vättskrämd av allt liv och väsen.
Sen bar det av hemåt, kikade på 4 filmer! Vi gick och la oss halv 4.

Igår va de löning! Eeh, för jens iallafall.. Jag har absolut INGEN aning om när jag får mina havandeskapspengar.. Någon som vet när dom kommer in?

Iallafall drog vi till storstan och shoppa! Jag gillade verkligen alla köp vi gjorde. Bra och behövligt! Var till Ikea och köpte skötbord! Galet fint och behändigt. Vidare till babyland och handla en söt liten ute mössa, bröstvårtskydd och nappflaska.. aaw.. de börjar närma sig nu.. så lycklig! Och sen åt vi på max.. huuuuur gott som helst. Sen blev det stor handlig av mat och andra saker.

När jag kom hem var jag.. hmm.. död! Trött,snurrig i skallen och värk. Så vi packa upp varorna, sen gick jag och vila. Jens ringde sin far och han kom förbi och dom monterade upp skötbordet på väggen.. Duktiga killar! Det blev skit bra :) Tummen upp för de!

Nu ligger vi fortfarande kvar i sängen.. klockan är lixom 12 :/ Men jag har varit vaken ett bra tag faktiskt..behändigt med laptop då man kan sitta i sängen och skriva. Dags att peta på sömntutan!

För idag är det plundring, promenad, åka till jens pappa på kvällen och så ska jag färga håret på jens. Har jag lovat ;-) får se hur det blir.. kanske kan lägga upp en bild sen.. om jag får! ;-)

Kramar


Jag saknar mitt långa hår



Nu är det såhär kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0