23/1 - 10 LillaBellyn rockar loss!

I Torsdags var vi till bm.. jag gillar verkligen min barnmorska! Det är så kul att åka dit och hon verkar tycka det är kul när vi kommer. Hon pratar mycket och skojjar om vart annat. Hon säger alltid att min mage är så fin och hon gillar min tatto..Och att det strålar om mig! Sånt är alltid kul att höra :)

Iallafall så sa hon att allt så bra ut. precis som det ska va!

Sf måttet: 31 cm. Kollade järnvärdet och blodsockret och jag låg väldigt bra i båda!
Trodde jag kanske skulle ha lite högt blodsocker eftersom det slinker ner en och en annan sötsak då och då ;)

Igår började dagen ganska segt eftersom vi vaknade sent. Men fick ett ryck och gick ut på en långpromenad runt alunda.. Det var så skönt, mysigt och man kan prata på ett helt annat sätt än när man sitter vid tv:n och glor! Det ända jobbiga var att det satte igång lite sammandragningar som gjorde ont och jag var tvungen att stanna ibland. Men jag stod ut :) Sen gjorde vi mat och satte oss vid tv:n en stund. Fick återigen ett ryck och vi städa lägenheten så den blev fin och tände massa ljus lite här och var! Sen var vi välförtjänta av ett varmt bad. Det är alltid mysigt och avkopplande ;)

Satt oss i morgonrockarna och bara njöt av att det var helg!
Sebbe ringde och sa att han skulle kika förbi.. det var bara till och knata upp och klä på sig! Kikade lite på Blade och sen fråga jag crille om han inte hade några roliga Ps2 spel hemma som ja kunde få låna.. Han hade massor! Så han kom över han med och dagen slutade med en tv-spels kväll! Det var kul :) Jens har tjatat läänge om att jag ska göra varma toast med räkstuvning.. Han tycker det är så himla gott. Så klockan 12 på natten fick jag ställa mig och göra iordning detta. Gott var det iaf :)

Idag tänkte vi åka in och kolla på snabba cash.. fanns fullt med platser igår och när jag skulle gå in idag och boka fanns det inte en jävla plats kvar! vad är detta? Trodde jag var ute i god tid.. men icke! Så då var det kört då.. Men troligen kikar vi upp till jens bror som ska ha lite födelesedagspartaj/förkrök innan dom ska vidare ut på krogen. Sen får vi se vad som händer.

Nu sitter jag och lyssnar på eeh.. vågar jag säga? :p Cartoons! hahah.. älska dom när man var liten. Dom e faktiskt rätt sköna än.. Det roliga var att LillaBellyn fick fart på sina små händer och fötter och rocka loss där inne i magen! Verkar som h*n digga musiken rätt hårt ;) haha

Nä.. dags för en promenad igen kanske innan det börjar bli mörkt!

Kramar





Kommentarer
Postat av: lina vilken pina

fin bild Anna!!!

2010-02-07 @ 17:28:12
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0