15/1 - 10 Då var det helg!

Skönt tycker jag! Fast en annan har ju helg nästan hela tiden känns det som.. Går på havandeskapspenning och bara väntar på min skrutt. Fast det är ju lite skillnad nu när dom allra flesta är lediga och man kan hitta på lite saker :)

Det blev inge knut i onsdags, och det kändes riktigt bra kan jag säga. Hade varken ork eller lust.. lite kul hade kanske varit och sätt alla som var utklädda men man har ju sätt de så många gånger förr :)

Jens var trött efter jobbet och gick och vila en stund. Jag gick över till Crille och snacka lite skit. Fick höra dom senaste ryktena och bravaderna! Började komma in lite på matlagning då det kom utsmygandes att han knappt minns senast han lagat mat.. typ 2 veckor sen! Då han hade slängt i lite pyttipanna och stekt på!  Han åker upp till päronen och käkar och får t.om matlåda varje gång! Allt för bara 500:- i månaden! haha.. som hittat =)
Ja åker oxå upp till mamsen ibland.. men kanske 1 gång varannan vecka ;) jaa.. han är rolig han! Fick mig ett gott skratt! :) Sen fick jag låna 2 Ps2 kontroller.. det var därför jag gick dit från början..

Jens hade ett ps2 stod hemma hos sin far men inga bra spel.. så vi beställde hem Tekken5.. haha.. bara sparka och slåss spel! Men rätt kul faktiskt.. Förutom att jens spöa skiten ur mig nästan varje gång.. men jag vann faktiskt 5 gånger.. så så dålig var jag inte =) Han har faktiskt spelat det förut! SÅ DE SÅ! :D

Idag blir det fredagsmys för hela slanten! Sara, Henke och sebbe kommer hit. Vi tänkte käka lite middag, ev lira lite sällskapspel och umgås.. Men det blir nog att vi drar ner till baren och käkar.. Enklast så ;-)

Nu dags för frukost! Och sömntutan har faktiskt vaknat.. helt utav sig själv.. duktigt :)

Kramar 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0