12/1 -10 Avatar 3D

Jahapp, då var man inne på en ny veckan igen. Och LillaBellyn har gått in i v 33!
Och vi är nu i månad 8  Då tänker man ju, åh nu är det bara en månad kvar till förlossning! Men icke.. det är 8 veckor kvar.. Man går ju 40 veckor = 10 månander! Lite lurigt det där :)

Det sägs att det är dom 2 sista månaderna som går som saktast, och det håller jag med om! Nu går man bara i en evig väntan och längtan som om det inte skulle finnas någonting att göra eller se fram emot! Det gäller att hålla sig en aning aktiv och ha lite att göra så går ju dagarna liite fortare iaf.
Och det måste jag säga att jag håller mig i rätt skaplig form, försöker hålla mig sysselsatt så gått de går! Tack vare min familj, vänner och älskade sambo!



LillaBellyn 8 månader <3


I Lördags var vi till mammi och pappa som satt barnvakt åt lilla Wille. Han blir ju himla glad när vi kommer och lyser upp som en solstråle och med värsta leendet på läpparna. Och upp vill han i famnen, står och rycker en i byxbenet och gnäller lite. Och såklart går det ju inte att motstå charmtrollet. Men det är jens som mest får stå för allt bärande och sätter upp honom på axlarna! Jag orkar ju inte det längre.. eller orkar.. snarare att man får leva med smärta i ryggen då.. :( Men snart om 8 veckor är moster på topp igen! Då är min lilla skrutt ute! <3
Sen gjorde mamma ordning frasvåfflor med sylt och grädde.. Gash.. så gott!! Trots att vi ätit Tacos innan;)

Söndags - Ja, äntligen såg vi den omtalade filmen Avatar i 3D... jag håller med.. den va grym :)
Jag satt och ducka så fort det kom saker mot en, fast det bara var film! Låter faktiskt lite dumt. men det var ju så verkligt! xD

Så vill ni verkligen ha en "bio-upplevelse" SE DEN! :)

Igår var min lilla Sara hos mig! Fick ett mess medans jag var ute på en liten promenad då hon fråga om hon kunde komma över.. SÅKLART hon fick! :D Vi bestämde att försöka hitta på något allihopa till helgen.. Det vill säga vi och jens å hans gäng.. får se vilka de blir och vad vi hittar på för skoj. På lördags fyller tydligen David 20.. så då hade vi blivit uppbjudna dit på lite festligheter.. låter ju bra.. hoppas man är i skaplig form bara :/
Och på söndag ville Jens att jag skulle med på hockey.. ja, å där var den helgen uppbokad! Men det är ju bara tisdag än så länge.. Vi får se vad som händer och sker helt enkelt.. En dag i taget!

Dags för lite vila tror jag.. Har skapligt ont i ryggen! Får bli en "latdag" idag tror ja.. men man måste väl få ha sånna oxå? Ibland orkar man bara inte göra ett skvatt! Diska, tvätta och laga mat.. det blir nog det ända jag orkar med idag!

Kramar


Förlåt baby! Så söt :) Var bara tvungen att visa hur
vi såg ut när vi tittade på 3D bio :)




 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, jag får väl göra de:P haha nja.. men snart iaf:P sugen som bara den! men den andra halvan måste ju va med på de hela oxå:) haha. Annars då hur är det med er?? går allt bra? pusspuss!!

2010-01-12 @ 21:01:23
URL: http://jessicaerlandsson.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Tack ^^,



Nänädu, tiden kommer gå fort till förlossningen!

2010-01-12 @ 22:26:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0