28/2 - 10 Födelsedag och 7 dagar kvar till bf!

Yes. Idag fyller jag och min älskade lilla mamma år! :)

Grattis till oss! :)

Hela helgen har varit helt underbar. Varit uppe hos mor&far sen i fredags med min kära familj!
Jag verkligen älskar att ha hela familjen samlad. Och sen var min sötaste gudson här oxå såklart, Jag har längtat så otroligt mycket efter honom. Har haft abstinens. Helt ärligt. Han är 1 ½ år nu. En riktigt söt kille som springer runt och petar på allt :)

Vaknade upp i morse (hemma i ekeby) av födelsedagssången med frukost på sängen av familjen. Och med älsklingen vid min sida. Kunde inte ha varit mycket bättre.

Sen har dagen bara flytit på med fika, mat och fika igen med nära och kära.

Fick massa fina presenter! Armband, lee-byxor, stereo, stavmixer, en bok som handlar om barn (sjukdommar och annat bra att veta) babyfilt och massvis med pengar! Överlycklig. Så fort jag bara kan/orkar ska jag shoppa som bara tusan. Nya kläder och en massa smink och skönhetsprodukter. Åå jag längtar!

Har varit rätt off på bloggen några dagar. Mycket som händer och sker nu. Och kroppen är lite i obalans.

Ber om ursäkt till vissa som hört av sig då jag inte kunnat/orkat svarat i mob och på mess.
Eller rättare sagt har jag inte hört när det ringt och sen har jag inte ringt upp.
Har man riktigt ont som jag har haft och humörsvägningar som är helt crazy så känns det inte som man direkt orkar prata med någon med gråten i halsen och bara massa klagande.

Men nu mår jag mycket bättre.

Jag och jens har varit riktiga OS-fanatiker i år och följt det innerligt.
Har sagt det förr och säger det igen. Svenskarna har varit duktiga som tusan! Grymma!

Annars så är det ganska fullfart på mig. Jag diskar,städar, tvättar, lagar mat och bakar så det står härliga till.
Promenerar så gått det går. Någon som vill att tiden ska gå fort? mhmm..! :)


I morgon ska vi till barnmorskan igen. Kanske sista gången? Vem vet :)
Man kan ju alltid hoppas. 7 dagar kvar..

Nu ska jag kura ner mig i soffan och njuta av dagen som är kvar med min älskling och klappa lite på magen. Sen måste vi nog tänka på refrängen och bege oss hem till vårat place.

Massa Kramar!

Jag och lilla wille!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Grattis Grattis! Och att du & din mamma fyller år på samma dag var ju lite häftigt.



Snart kommer bebis! :D

2010-02-28 @ 23:58:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0