22/2- 10- Stolt Svensk :)

Vilka grymma svenskar vi har!! Helt otroligt. Kollade på längdskidåkning i Lördags. Och...jag säger bara WOOW vilka killar. Markus hellner tog Guld och Johan Olsson tog brons! Lycka :)

Och idag vann Sverige mot Finland i hockey. Jag tänkte kolla men var så otroligt trött i morse. Jag sover rätt dåligt annars och måste passa på medans man kan sova :) Men jag kunde ju inte undgå att höra Jens vrål när sverige gjorde mål ;-) Härligt killar!

Igår kom min Anna och hälsade på. Hon hade gjort gryyymt goda ckoklad muffins med fyllning i. Stora var dom, men det hade ingen betydelse. Vi proppa i oss 2 stycken! :D Är lite synd att vi bor så långt ifrån varandra men vi hörs lite då och då på telefon och träffas ibland. Men nu lär vi inte ses förän våran lilla skrutt är ute! hihi :)

Idag har vi varit ute och promenerat. Jag var grinig och på dåligt humör i morse. Men det släppte när vi var ute och gick. Sjukt skönt när solen lyser, helt underbart! Men efter ett tag började man frysa ordentligt. Det var ju 21 minus ute!! Burr. Hade jätte ont i näsan som var alldeles il röd. Sen kokade vi lite korv och tog en powernap.
behövligt!

Sen lagade jag köttfärsbiffar med skysås och potatis. Det blev lyckat och väldigt gott!

Har dock inte orkat tagit reda på disken än. Behöver vila lite oxå ;)

Sitter nu och kollar på Charlotte Kalla och Anna Haag i sprint... SPÄNNANDE!! Svenskarna ligger först än så länge.
Kom igeeeeeen nu tjejer!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. det närmar sig med stormsteg nu:) snart har nu lilla bebben hos er, här är ju Olivia inte nån liten bebis längre, hon har ju blivit 7 veckor redan..Tiden går så fort..läste att du får ont när du går så hade jag med och det var en kombo av foglossning och ligamenten som töjs och rör sig. Det gör verkligen helvetiskt ont, jag trodde jag skulle svimma när jag var ute och gick så jag fick helt enkelt sätta mig ner bara och vänta en stund och sen gå med myrsteg hem..men som tur är så går det ju över.

Mvh Anna

2010-02-23 @ 12:18:57
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Hej! jaa.. nu är det inte långt kvar.. :) Ja din lilla skrutt är snart 2 månader.. va mysigt!! :)

Helt rätt.. det gör verkligen förbannat ont! Du kan ju förklara det mycket bättre än vad både bm och läkare gör! För precis så har jag oxå. Jag tror att jag har precis likadant som du hade. Det är verkligen riktigt otäckt. Och ont som tusan gör de! Man får helt enkelt försöka ta lite kortare promenader. Allt bra med dig annars? :) Anna

2010-02-24 @ 15:16:49
URL: http://lillabellyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0