2/2 - 10 Vill fixa mitt hår, sola och köpa lite nya fina vårkläder!

Aah.. det är något jag längtar efter! Fräsha upp sig lite efter denna låånga graviditet!
Jag vill färga mitt hår.. vill fortfarande vara blond men med lite mörka slingor! Få lite liv i håret.. tröttnat på den gamla vanliga platinablonda håret! Jag tänkte kila ner till frissören i morgon och se om hon har någon tid framöver. Lite Blek känner man sig, skulle va nice att sola! Och sist men inte minst.. kunna ha sina kläder igen!! Och det skulle inte sitta fel men lite nya fina kläder till våren :) 

                                                       
                                                    Sådär skulle jag vilja ha mitt hår!
                                                   

Kanske man behöver gå ner något kilo oxå?
Jag tycker ändå inte jag har gått upp så himla mkt i vikt 7 kg än så länge. 4½ vecka kvar till förlossning.. mycket kan väl hända.. kanske rasar upp i vikt.. vem vet:P


Men jag tycker jag har lagt på mig lite på låren och blivit lite rundare i ansiktet :O det gillar jag inte.
Men det tycker inte jens.. han tycker jag bara är löjlig. Och lite ska man väl gå upp.

Jo men kanske. Man får väl bara ge sig fan på sen efteråt att komma igång med lite promenader och liknande sen efter graviditeten så kanske man får en hyffsan kropp igen! :)

I måndags var vi till BM och ni som har sätt på facebook har våran gullunge fixerat sig. Det var orsaken till varför jag har så förbannat ont i nedre delen. Och det blir inte bättre kan jag säga. Varje dag har jag skit ont och en massa värk. Bara jobbigt att stå och laga mat då det gör sjukt ont i ryggen. Bara att stå ut. Trots att det är lite jobbigt just nu. Och känner mig väldigt lätt irriterad.

Idag har jag grejat lite hemma. Städat, hängt tvätt, diskat och lagat mat. Sen kom älsklingen hem. Vi kurade ihop oss i soffan och somnade 2 timmar. Skönt och mysigt!

Sen kom joel david och karin förbi. Såklart tittade vi på paradise finalen. Tycker det var lite kul när Pontus inte ville säga sitt efternamn till Francesca för att alla vi tittare skulle höra det och adda honom på facebook!
Man han viska det jävligt högt så alla som vill adda honom: PONTUS SUNDGREN  heter han! :D hahaha
klantskalle ;)  Men Grattis då Jackie och Patrik! Iaf patrik. Han var en värdig vinnare :)

Jaa.. klockan är 00:33 och jens och joel sitter och spelar Tekken 5 så dom får blåsor på fingrarna. Jens sitter med en fryst köttfärs på tummen och gnäller. Men sluuuta spela dåå säger jag ;) hihi!

Fundera på att göra en sumering av mitt 2009! En hel del har jag ju hänt under det året:)
Tror jag ger mig på det i morgon ist.. eller.. IDAG blir det ju!

Nu är jag supermega törstig. På kvällarna kan jag dricka som en jävla kamel!

Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0