13/2 - 10 Kärleksfull helg? :)

Vill börja med att skriva GRATTIS SARA PÅ 20 ÅRS-DAGEN!! Idag blir du "system-myndig" :)

Idag vaknade jag vid 10..har fått sova "ostört" inatt. Måste ha varit väldigt trött. Vakna inte en enda gång. Underbart! :) Dock var min blåsa sprängfull så det blev till att springa till toan. Eller gå snabbt kanske man ska säga. Springa var att ta i lite grann ;) Men sen la jag mig under täcket igen, låg och tryna till halv 12. Skönt :)

Tog mig en skön dusch och sitter nu i morgonrocken och dricker lite te! Jens jobbar. Stackarn var så trött i morse. Han är så duktig som jobbar och kämpar på! Men i morgon är han ledig och får sova ut! På alla hjärtans dag och allt.. mysigt!! :) Han tycker precis som mig och många andra att det är dags för skrutten att komma ut nu! :) Evig väntan! :)

Ikväll ska vi till Sara på lite födelsedagsmiddag. Och fira henne! :) Ska bli riktigt kul.
Gullungen fråga om det är något speciellt hon bör tänka på ang. mat och vad jag ville ha och dricka! Så snällt att tänka på lilla mig! Så honhade köpt COLA! :D min favvodryck för tilfälligt ;)

Apropå gullunge.

När jag var i stan i onsdags med min malin. Sprang vi runt i alla Hälsokostbutiker och leta efter hallonbladste. Det ska ju vara bra när man är gravid. Det var slut på alla ställen! Det är tydligen väldigt populärt. Så lite besviken åkte jag hem tomhänt!

Igår när posten kom fick jag ett litet paket. Jag blev skit nyfiken! Öppnade det och där låg ett paket med 
hallonbladste!! :D Med ett sött litet meddelande från malin. Hon hade hittat det i hallsta där hon bor och
köpt det och postat det till mig. Jag blev såå glad!! Taack sötnosen!! 


 OCH
. Så kom våran skötväska som vi beställt. Det var väldigt söt. Men väldigt liten!! :/ Blev lite besviken. Men man får ju plats med det behövliga!

Jens tyckte vi skulle passa på och packa BB-väskan oxå. Ifall att. Man vet ju aldrig när det kan bli dags och då är det lika bra och ha den färdigpackad! 

Igår var det verkligen fredagsmys!  Vi lagade Tacos och tände lite ljus. Henke och joel kom förbi. Och sen andreas. Och sen sara! Så det var riktigt trevligt. Grabbarna hade köpt med sig hallon paj!  
Jag och henke styrde ordning den. Det var inte så svårt nej. Först bären i botten och sen strö över själva degen och in ugnen en stund. Klart! :D 

 Dags att föna håret och få på sig lite kläder.

Hoppas ni får en underbar och kärleksfull helg! :)

Kramar

                                      




Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det inte lång tid kvar, spännande:) Synd bara att det är den jobbigaste tiden oxå men det är det värt när bebisen ligger på bröstet. Du behöver inte oroa dig för förlossningen, det gör ont men det är hanterbart och man hinner inte tänka på allt som kan gå fel när man väl ligger där. Då har man annat att tänka på:)



Så det kommer gå bra ska du se.

Kram Anna

2010-02-13 @ 14:57:17
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0