Nu är det nervöst...

Det kan jag säga er.. att nu är det nervöst. *hyperventilerar* Hela dagen har jag försökt tänka på annat och det har gått väldigt bra! Varit ute på en promenad med min fina 9 månaders tjej, slagit in julklappar, städat av lite hemma, tvättat och lagat köttgryta till middag. Men nu är det kväll och morgondagen närmar sig med STORA steg,datumet jag tjatat om 16 december. Det är många som vet vad som ska hända, men kanske hälften av er läsare vet inte.. Och varför jag inte går ut med det är för att jag vet att vissa känner jag inte för att tala om det för.. Som viss släkt, bekanta osv. Vill ni veta så får ni fråga mig. Men hur som helst kommer det väl märkas iaf :D

Men jag längtar!

Jens följer med mig, utan honom skulle jag då aldrig göra det. Min svärmor passar Nova hela dagen så hon är i trygga händer!


Fick ett brev idag. Och jag har fått löneförhöning!! Ganska rejält kan jag säga!! :D Supernöjd e jag! Trodde inte jag skulle få något för jag har ju varit borta ett år från jobbet. Men shi fick jag! Tack chefen! :)


Nu ska jag och jens slå in dom sista julklapparna och lyssna på lite julmusik :)
Sen måste jag "göra i ordning mig" för morgon dagen och försöka få lite sömn. Vilket jag tror jag kommer få se mig i himlen efter..

Vi hörs väl om ett par dagar!

Så snälla rara ni.. Önska mig lycka till!!

Puss


Vår stolthet.

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Lycka till :)

Vad det nu är du ska göra så tror jag i alla fall att det kommer gå jättebra :)

Jättekram!

2010-12-15 @ 21:54:31
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: :)

lycka till :)

2010-12-16 @ 07:55:45
Postat av: Josefine

Åh jag hoppas allt går bra och ta hand om dig gumman!! Lycka till och kram!!

2010-12-16 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0