Nedräkningen har börjat!!

God morgon underbara!

Hoppas ni har sovit en bättre natt än vad jag har gjort! Nova sover såå kasst. Vaknar upp, grinar, stoppar i nappen, somnar om, sover en halv timme, grinar, stoppar i nappen och sådär håller det på tills vi går upp! Undrar om det är mer tandsingar på gång? Hon har klart "separationsproblem" Vill vara med en 24/7. Hålla handen och mysa. Vilket är ur gulligt, men svårt heela tiden! Och mammig, något så sjuuukt mammig! 1 Januari börjar jag jobba känns ganska skönt. Kommer bli bra när jag och jens får prova på varandras "sysslor" lite mer. Jag får knega och han få vara hemma fru och sköta hemmet och ta hand om Nova. Är nog jätte nyttigt tror jag!
Hon har lärt sig vinka.. Hon vinkar åt ALLA! Verkligen supersött! SÅ sjukt social den här ungen, inte blyg för någon. Och maammma, mamma! ropar hon ibland. Man smälter ju lixom..

Nedräkningen har börjat. 11 Dagar kvar!!!  Åh herregud.. Ni kan inte ana så nervös jag är! Vi alla är nog lite nervösa..Men jag längtar!!

I onsdags var vi till sthlm igen. Och kollade "läget" efter allt. Det såg ganska bra ut. Men inte hundra :( Så det är inte ett dugg konstigt att jag haft såå ont! Hon tyckte jag var en smärt tålig kvinna som stått ut med det här..
Men hon tog tag i det och hjälpte mig på traven.. Så nu känns det mkt bättre! Jag är en heelt annorlunda Anna nu.. Den pigga och glada som jag brukar va!

Lite översikt över vad jag gjort dom här senaste dagarna:

Torsdag - Julshopping med familjen, mös runt på gränby där det var en kör som sjöng julsånger! Handlade julklappar och storhandla mat. En sen middag blev det, sen mös vi i soffan hela kvällen.

Fredag - Jag var till mitt jobb och hälsade på igår! Det  var kul, dom hade fått det riktigt julfint! Dom tyckte det var kul att jag skulle komma tillbaka snart! :) Och det känns faktiskt skönt.. Komma tillbaka till vardagen igen, snacka lite skit med kollegorna, och man har saknat allt knas och skoj vi brukar hitta på! 
Sen kom jeppe crille, nicke, lilja, jeppe l och åsberg över på kvällen och vi spela guitar hero! 
Jeppe bjöd mig på en rebull jäger.. aldrig smakat men det var helt okej! :D Sen kom min kära jens som hade jobbat kväll och fortsatte kvällen med oss! Det blev sent.. runt 2 tror jag vi kasta ut dom? Bra trött! :)

Idag- Vakna av att nova var pigg, orkade inte försöka få henne sova längre, så jag gick upp och mös lite med henne i soffan ist :) Jens sover ff.. Och han ska jobba kväll! Öl burkar står det på hela bordet från igår.. Jag utbrast igår innan dom gick att jag hoppas faan att det är PANT på dom annars jävlar!! :P
Ida och jag bestämde en date idag.. inte besämt någon tid men antar att det blir mot kvällningen! Och min käre svärmor ville baka lussebullar med mig och dricka stark glögg! :D Så vi får se om jag vi gör det på nu på dagen eller i morgon..
Men i morgon ska jag träffa min fina Sara som har fått abstinens över att inte fått träffa mej på länge. Känns så fint att höra! :) En mysig tjejkväll ska vi ha och bara snacka skiit! Det behövs! :)

Jaa.. kan vi lika gärna ta måndag på en gång.. Då jag ska träffa min gamla bästis Malin!!! Som jag saknar henne.. Vi var 24/7 förut.. Vi umgicks JÄMT! Festa, plugga, skratta, sov ihop, rest utomlands, campat och delat glädje och sorg med varann.. Vi träffas inte lika ofta men vi vet alltid vart vi har varann! Saknar dej som tusan! :)

Saknar alla min vänner faktiskt. Otroligt mkt!! :)

Mamma ringde nyss. Per ( chef över ambulansen) även min morbrors frus bror! hade ringt och ville ha mitt cv.. och min dator strular så jag måste hem till päronen nu och låna deras dator.. Men spännande vaa?? :D:D
Wihooo! :D

Puss!

Malin och Jag!



 Sara och Jag!


 Ida & Jag! :)

Har mkt fina vänner. Får lägga upp mer bilder sen!
Vill inte glömma någon!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0