Lucia!

Vilken grymt dålig uppdatering det blivit den senaste veckan.. Det var varit mycket runt omkring och mycket att stå i. Allt från julshoppning, läkarbesök, besök hemma hos familjen i ekeby där vi blev kvar över natten, en thuns tripp på över 4 timmar med ida har jag hunnit me och en grymt mysig helg med min egna lilla familj.
Men jag är glad över att såå många går in och kikar ändå på bloggen om jag skrivit något. Det bevisar att ni inte gett upp hoppet om mig än och min bloggning! ;)

Nova. Vilken puma hon blivit! :) Såå sööt. Ställ er sig upp mot allt nu, och klättrar allt för ofta upp för trappen!
Men nu har min fina svärfar snickrat ihop en skit snygg grind! En svart i trä :)

Jag var på akuten idag och hade en liten infektion i kroppen villket jag belv såå suur  över. Jag har försått att det har varit något som inte stod rätt till så det var ändå skönt att få det bekräftat! Så lite meducin på de så blir det förhoppningsvis bra! Jens mötte upp mig, han jobbade så han kom så fint i sin sjukhusdräkt med sparkcykel. Ännu en gång blev jag påtvingad att åka med. Och vi gled så fint fram på sjukhuset ;)


Snällaste farbror jeppe tog hand om sin brorsdotter så bra här hemma. Han har verkligen blivit jätte duktig. Fick ett så fint sms att han bytt sin första bajsblöja! Även gett nova gröt, fått henne att sova sin middagslur. Så stolt så! :) Kanske borde satsa på dagpappa? haha

Jens tyckte vi skulle ha lite mys ikväll så han har köpt 2 filmer och chips! Så nu har vi laddat upp för en myskväll med tända ljus! <3

Lucia är det idag oxå, en så sjukt fin tradition! Lucia tåg är ju bara så himla vackert och sången likaså.
Kollade på Sveriges Lucia på tv. Alltid lika fint!

På torsdag SMÄLLER det. oh gosh.. så j***a nervös!! Men jag längtar ändå.. SÅ mycket!!
tisdag, onsdag  BOOM! :)



Jag och mina 2 bästisar som ja träffar allt för sällan nu! 
Vi har bestämt oss för en hel galen utekväll på Stureplan osv :)
I slutet av januari troligen. Tror jag kan bli skit kul! :D

Puss från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0