Återhämtning AB

16 december är nu över. Underbart. Jag var inte speciellt nervös på morgonen och sov väldigt bra på natten. Nervositeten kom när jag kom dit.. 1 timme innan det var dags. Rummet jag fick var super mysigt med tavlor, tv och internet. Sen fick man så mycket läsk, mat och dyligt om man ville. Men jag utnyttjade dock ingenting av det. Lite tv tittande annars sov jag för mesta dels. Jens åkte hem sent på kvällen. Jag var ändå så trött så trött. Satt och sov, ögonen gick i kors! Sen kom Jens,Joel och Nova dagen efter och hämta mig. Stel som en pinne och smärta upp till öronen kom jag äntligen hem. Men som många sagt så trodde jag att jag skulle ligga som ett kolli och bara sova och typ ligga i böla och beklaga mig i flera dagar.. Men samma dag jag kom hem så promenerade vi och hade lite myskväll med film osv.På lördan var vi hos svärmor ett par timmar och fika och fick lunch. Åkte vidare till mina päronen på middag och fick lite "avlastning". Eftersom jag får morfin fortarande så är jag sjuukt trött om dagarna.




Nervös?


Duscha,ta mig upp ur sängen,lyfta och klä på mig kan jag bara se mig i himlen efter! Jag är totalt handikappad. Jens har ju varit hemma några dagar men han behöver faktiskt jobba så idag är snälla farbror jepser här hela dagen och hjälper mig med Nova. Och hjälper mig med för den delen. 2 "barn" att se efter ;) 
Tror han kommer va här i morgon med, eller om sara kommer och på onsdag ska Svärfar ta hand om Nova. Tur att man har en sån superfin "Svärfamilj" och familj som hjälper mig. Utan dom hade det ju inte gått alls.

Men jag är så glad att det är över och jag är såå nöjd! Precis så som jag ville ha det. Jag kommer ha det lite jävligt nu i början men så är det! :) Jag har redan återhämtat mig mycket.. That´s good!

Jeppe och nova ligger på golvet och leker, jag bloggar och kikar på big mommas house 2. Vi ska nog gå till bcv för mätning och vägning sen får vi se vad vi hittar på :)


Då var det dags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0