Älskar denna känsla!

Jag är så  himla lycklig. Visst, vissa saker kan vara betydligt mycket bättre (så är det väl jämt?) men jag är glad över det jag har!
Många saker har fått mig att känna mig riktigt glad och otroligt nöjd med livet. Jag hade en liten nedförsbacka där ett tag,men tog mig ganska snabbt upp ur den. Tack vare alla otroligt fina människor och familj.

Smärtan avtar mer och mer! Men den har sina up and downs. Det kan komma en jätte topp då man bara håller på att dö och ena stunden är det mest bara lite molande värk :)
Farbror jesper var här idag med! Kom klockan 9 då nova vaknade! Tycker han kan bli våran nya nanny ;) Ville hitta på något kul att göra så vi bestämde för att ge oss på att göra ett pepparkakshus. Vi trodde aldrig vi skulle klara av det, svårt att "limma" ihop det med sockret och jeppe brände sig som tusan! stackars :(

Men efter mycket pulande så fick vi ihop vårat ståtliga hus! Oj så fint det blev! ;)




Måste bara tillägga till er nyfikna själar att jag förstår er nyfikenhet. Mejlen i princip rasar in och chatten bubblar där alla undrar samma sak. Vad är det som hänt? Vissa säger jag till och vissa inte, det har ju ändå lite med mitt privatliv att göra. Det jag skriver här är mina tankar, funderingar och känslor kring detta.. Jag berättar för dom jag känner, för dom som är väldigt öppna och gärna delar med sig sitt liv till mig. Till dom som jag har förtroende och litar på helt enkelt! :)

Men bara så ni vet så mår jag bra nu, så det behöver ni inte vara oroliga för! :)

Julen närmar sig med DUNDER steg. Jag har verkligen en stark julkänsla..
Vi har det julfint här hemma, snön ligger så fint på marken,nästan alla julklappar är handlade, glögg drack vi igår kväll, skinka har vi graverat så den smaskar vi på bra här hemma. Nu är det bara julgrannen som fattas och det ska vi klä i morgon eller på torsdag!

I morgon ska nova vara hos farfar nästan hela dagen. Första gången han ska ha henne själv! Och sen på kvällen ska hon till farmor Ingela :) Jag ska till Uppsala och träffa min pingla Snowi och julmysa med henne. Äta gott och shoppa! Jens och joel ska handla julklappar. b.la till MIG!! mihihi..:) Så vi får inte va mä;) Möts väl upp och äter ihop.

Idag stod Nova upp i ca 6 sekunder helt själv! Åååh... mammas tjej! :)
Galet vad jag älskar henne!

Puss från mig!

 




Nova i farmors mössa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0