Flyttat!!

Det är galet så mycket vi har att stå i heeeela dagarna. Inte en lugn stund. Och det är både på gott och ont!
Nu har vi flyttat till huset. Och jag har aldrig sovit så bra som jag gör nu.. Förut bodde vi på nedre botten och nu har vi ju övervåning med massa rum. Det är så lugnt och fridfullt. Inga bilar som åker utanför, Man vaknar inte av när grannarna smäller i dörrarna,vi har INGEN insynming,inga trånga utrymmen. Ja, det är bara fördelar med att bo i ett hus. Vilken yta! Dom här dagarna har gått åt till att packa och möblera i mängder. Det blir så fint! Och vårat omtalade kök ska jag givetvis lägga upp en bild på. Det är nästan så jag kan lägga en madrass och sova där, så mycket trivs jag i vårat nya vackra kök! :D

Vi har hunnit med en dagstur till sthlm med. Jätte kul att få komma iväg lite. Och jag handlade super snygga kläder till jens som han ska ha på dopet. Han var så snygg SÅ i dom. *min pudding*

Jag måste ju säga att jag är lite rolig, var och klippte mig förra veckan. Blev nöjd!! Sen kom jag på att jag vill ha hårförlägning.. haha! Så i tisdags hade jag och carro en "hår kväll" Jag tror vi höll på till klockan 1 på natten..Tur att grabbarna hade styrt ordning grillkväll och en massa kladdkaka så vi var inte hungriga iaf ;) Hon färgade mitt hår och flätade och sydde sen in håret. Hon var superduktig! men jag är inte klar än.. Det är alldeles för långt och måste klippas!!! Så i morgon kommer hon hit och sätter i resten av håret och ska klippa mig ;) Det ska bli skönt när allt är över och har lugnat ner sig.. Det är för mycket samtidigt nu känner vi! Både jag och jens är stressade upp till öronen! Men självklart längtar vi till dopet oxå.. Har en känsla av att det kommer bli såå fint! Och så mycket folk.. är väl uppe i en närmare 80 pers nu? Ja..så är det när man har stor släkt! Och vi har långt ifrån bjudit alla vi vill bjuda.. Mycket kompisar som vi inte kunnat bjuda pga överbelastning!! hehe.. det är skit tråkigt och jag tror flera av våra vänner känner.. Varför har dom inte bjudit mig? Vi känner oss skit dumma men nu vet ni varför! Alla betyder så oerhört mycket förr oss.. våra finaste vänner! Det är jätte svårt att välja ut folk vilka som får komma och inte.. I´ts sucks!! :(

Men vi får göra det bästa utav situationen.  Idag blir det mer pyssel i huset, ska slipa bänkskivan, plocka upp kläder och sen in till stan och handla lite dekorationer till dopet och "läskeblask" som jens säger ;) I morgon ska vi få nyckeln till lokalen så vi kan börja duka inför lördagen! Så.. tillbaka till verkligheten.. bara att jobba på tills man tuppar av..Här hinns det inte med någon vila. Ingen rast ingen ro! :D

Önska oss lycka till på dopet nu! :D

Kramar


Från Leksand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0