Fel kök!

Länken som jag skrev igår till vårat kök var helt fel. Tydligen kommer man bara dit när man kopierar länken.. Men det är alltså samma länk http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/kitchen  Men på den bilden finns ett rutig "bild" som heter alla rum. Klicka där så kommer det upp en massa bilder på olika kök. Vårat är det tredje köket som heter "hemtrevligt"


Kan passa på att skriva att jag var och nova var till jens mormor igår och prova dopklänningen. Den var så fin! Jag har köpte ett superfint rosa sidenband som hon skulle sy dit. Hon tyckte även att vi skulle köpa en ros.. och ha en liten rosenknopp sitta fast på bandet. Kan nog bli super sött! Och mat bjöd hon på med.
Hon är så snäll och go jens lilla mormor <3

One more thing..  vi är uppe i en 70 personer anmälda till dopet nu.. Mobilen gick i ett igår :)
Så nu bubblan måste jag börja med allt bakande! Tur att man får massor av hjälp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0