23/4 - 10 - Happy Happy!

Jag är verkligen lycklig lottad. Visst finns det så mycket mer man skulle kunna tänka sig men just nu behöver jag ingenting mer. Jag är glad över det jag har :)

Jag skrev på facebook att jag var lycklig över vad som händer och sker + att ha en sån underbar familj. Fick kommentarer både på face, msn och mess där vissa undra vad det var som hade häänt?

Men det är ingenting speciellt egentligen, eller jo lite ;) 

1. Både jag och jens fick rätt bra i kassan den här månaden. Det gillas skarpt!! Kan man unna sig lite saker för en gång skull :D

2. Jag har beställt en massa söta saker till Nova från nätet..borde komma när som helst!! + framkallat bilder på nätet. GRATIS :D Borde oxå komma snart.

3.Jag var till frissan igår.. helt själv!! utan bebis :) Skönt å få bli lite ompysslad. Men var ju lite på "spänn" hur det gick för jens å ta hand om nova så jag var ju tvungen att ringa och kolla läget. Jens skulle besikta hans morfars bil och då fick nova följa med. Hon sov hela tiden, ända till hon kom hem till mamma igen :D SÅ det gick kanon! Och jag blev jätte nöjd med håret, äntligen är utväxten borta! :D

4. Fick en inbjudan från en kompis som ska ha dop+vigsel på samma gång! Så i sommar ska man på de, guud va mysigt! Bröllop är ju bara för fiiint, och jag bölar varje gång! ><,

5.  Jag och jens firar ett år i morgon!!! Wohooo :) tänk att ett år har gått?? Och vi har redan en bebbe på snart 6 veckor. hihi! Men vi träffades ju fakitskt långt innan, fast vi inte var tillsammans då. Vi var väldigt bra "kompisar" då kanske man kan säga som utvecklades till något helt annat..KÄRLEK! hahaha :D
Så i morgon ska vi in till stan och äta på fiiiin resturang och mysa. Bara han och jag! Nova ska vara hos mormor&morfar under tiden.

6. Jag har så otroligt fina vänner, familj och "svärfamilj" kan man säga så? haha.. Ni förstår nog vad jag menar :)Jag skulle aldrig kunna drömma om något bättre.

7. Våren är häääär! (Igen) efter 2 dagar med regn, snö och slask!

Så för alla ni som trodde att det hade hänt någonting speciellt så är det allt det där som gör mig lycklig :)

Nu ringde pappa min och ville komma hit och ta en promenad med oss. Mysigt :) Så det är bara att slänga i sig lite frukost och göra i ordning törnrosa. Jens har jobbat natt så han får sova vidare. Sen ska vi in till lite stan senare och shoppa lite. Underbara dag + helg!

Massa Kramar från oss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0