30/12 -09 Det är kallt Det är snö och Det är vinter! :D

Herregud vad kallt det är ute! Men bättre med en ritktig kall vinter, annars brukar det vara grönt på marken och rå kallt såhär års. Det enda som lite jobbigt är att det så himla halt, har varit nära på att slå på vurp ett antal gånger.. tur att jens funnits där å fångat upp mig i sista sekund :P

Idag har jag varit till thuns med jens, mammi och pappi! Behövde byta lite julklappar.. och jag fick lite handlat med =) byxor och trosor! ;)

Sen åkte vi vidare till stan, mötte upp broder och stina tog en lunch ihop på Cupido.. trevligt och behövligt!
Jens drog till systemet och handla lite till nyår, jag orka dock inte stå i någon kö och kände att jag inte hade så mkt på systemet att göra ;) Så jag gick runt och fynda lite ist..3 par örhängen, smink och lite kläder! Hittade lite på rean iaf:)

Nu sitter vi i soffan och kollar på smala Sussie, bra sjuk film! Och jens och joel dricker öl och har det bra, jag har cola iaf..minst lika gott! eller godare faktiskt ;)

Igår kväll hade jag Anna och Sara på besök. Vi hade mycket att prata om och Anna fick känna när lill*n sparka och böka runt i magen! Hon tyckte det var häftigt men lite läskigt;) Kollade på Inglorious Basterds.. Så jävla vidrig film.. det knöt sig i hela magen och jag blev riktigt äcklad av vissa scener :/ Jag och Sara kollade mest bort medans Jens, Anna och Joel satt å skratta! huh! Nää..dags att luta sig tillbaka, ta ett glas cola och kika färdigt på Smala Sussie...

Och till er som ska röja ordentligt i morgon..Var rädda om er och Gott Nytt År! <3

Kramar

    
Annax2 :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0