22/12 - 09 Vitt på marken! Underbart! :)

Jag blir så glad av att se att det är vitt på parken såhär vid juletid!
Numera är man van vid en grön jul.. Och det gör att man tappar julkänslan lite.. men nu är det precis som det ska vara!  Lycklig :)

Igår träffade jag min Steffi som jag inte sätt på ett tag..trotts att vi sagt 100000 tals gånger att vi ska ses! Hon bor ju tvärs över vägen men ändå har det inte blivit av.. Vi har jobbat väldigt mycket båda två och när man väl är ledig så är man alltid uppbokad! Men iaf så var det riktigt trevligt och våra söta munnar gick i ett på oss.. precis som förut ;) Och jag fick det sista julklapparna köpta.. SÅ SKÖNT! Tack vare dej gumman ;)

Vi höll på att garva läppen av oss åt en julklapp som kommer bli en rolig historia att berätta.. Kan dock inte berätta vad det handlade om nu då förstör jag ju hela julklappen..får bli efter jul ;)

När jag kom hem var jag sjuukt trött, och jens låg och sov..trött efter dagens arbetspass! Så jag la mig bredvid honom å försökte vila.. Men det gick inte! Har svårt att bara sova bara sådär.. Man ligger och tänker på 1000 saker! Men jens vakna till så vi låg å prata lite och sen ringde henke och sa att han och joel skulle komma över.. Så det var bara till och kliva upp och peta i sig lite middag! Joel fick äran att klippa jens.. Han blev så snygg så! ;-) Jag och henke satt å kolla på Färjan, fy faan vilka nötter det finns! Jens utsedde oss till de där äldre paret som som sjöng karaoke, eller gubben sjöng och lilla tanten svävade runt på dansgolvet och gjorde några sköna höftrörelser! Inte nog med det såg det ut som hon skulle släta av gubben på dansgolvet.. HAHAH! underbara gamlingar I love old people!  så älskling, du menar att det är sådär vi kommer bli som gamla? Åka Cinderella varannan vecka, supa till det med champagne, sjunga och dansa som om morgon dagen inte fanns! Fine, jag är på ;)

Idag skulle jag och steffi ätit en mysig frukost ihop vid ca 9 tiden och sen skulle hon färga håret på mig!
Allt var bokat och bestämt tills larmet på mobilen slog igång 8.30... Jag visste seriöst inte om jag var vaken eller om jag drömde.. Snurrig och yrvaken som jag var ringde jag steffi.. inget svar.. hahah! Slängde iväg ett sms och satt att vi kanske kunde ta de lite senare ikväll.. Sen somnade jag om.. mkt skönt! Hon ringde vid 10 och hon var minst lika trött som mig ;)  Så ikväll blir det till att kila över till henne och ta en fika och fixa håret..:D

Nu lär jag göra något nytta.. Hänga tvätt, diska och pepparkaksbakning står på schemat! Får se hur mkt jag hinner (orkar) med ;)



Lillabellyn 7 månader!


Jag vill ha en katt! Älskar kissemissar. Är ju tyvärr lite opassande
och skaffa en liten kattbebis innan våran lillabelly anländer! Men sen! :D

 
Min lilla älsklings bebis Lexus! Som nu bor hos föräldrarna!
Var lite svårt att ha honom i stan när man flyttade omkring! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0